تعداد بازدید:

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 22 خرداد 1384-0:0

سخنگوی ستاد نامزد مازندرانی انتخابات:لاریجانی دوم است

محمد حسین فرهنگی:کنار نمی کشیم.


محمدحسين فرهنگي، نماينده‌ي مردم تبريز در خانه‌ي ملت با اشاره به برخي شايعات در خصوص كنار كشيدن دكتر لاريجاني به نفع يك كانديداي خاص و هم‌چنين اخباري كه به ستادهاي كانديداها انتقال داده مي‌شود، اظهار داشت: متاسفانه با تجزيه‌اي كه در شرايط كنوني به وجود آمده، بسياري از مردم نگران هستند، زيرا علي‌رغم زمينه‌ي مناسبي كه براي موفقيت دولتي متكي بر مباني مشترك نظام وجود دارد، ممكن است كه اين تشتت مشكلاتي را به وجود آورد.

وي افزود: البته اين روند نه ايرادي را به شوراي هماهنگي وارد مي‌كند و نه به شخص آقاي لاريجاني، چرا كه با بيان توضيحاتي به مردم، تمركز آرا مي‌تواند به كانديداي شوراي هماهنگي نيروهاي انقلاب باشد.

سخنگوي ستاد دكتر لاريجاني در مورد برخي اطلاعات كه حكايت از كاهش آراي دكتر لاريجاني در نظرسنجي‌ها دارد، گفت: دستگاه‌هاي مختلف در اختيار طرفداران كانديداهاي مختلف هستند، لذا نظرسنجي‌ها با هم متفاوت است و طبق نظرسنجي ای كه ما از نهادهاي قابل اعتماد داشتيم دكتر لاريجاني هم‌چنان در مقام دوم بعد از آقاي هاشمي قرار دارد.

وي انعكاس اينگونه اخبار در خصوص نظرسنجي‌هاي متفاوت را موجب دلسردي كانديداها و يا طرفداران كانديداها دانست و تصريح كرد: آن چه كه ما در نهادهاي مختلف كشور شاهديم، بيانگر كاهش آرا دكتر لاريجاني در نظرسنجي‌ها نيست.

از سوی دیگرحميدرضا ترقى عضو شوراى مركزى حزب موتلفه اسلامى احتمال كناره گيرى كانديداها به نفع يك ديگر را در روزهاى آتى بالا  دانست و گفت: اين كناره گيرى احتمالاً به نفع لاريجانى خواهد بود. وى درخصوص مذاكرات سه جانبه احمدى نژاد، قاليباف و توكلى گفت: خبر چنين مذاكره اى را شنيده ام و احمدى نژاد نيز در جلسه پذيرفته است كه آرايش در حدى نيست كه بتواند پيروز عرصه رقابت انتخاباتى شود اما اين كه بخواهد به نفع قاليباف كنار برود، مشخص نيست. وى اظهار داشت: احمدى نژاد و لاريجانى بيشتر از قاليباف به يكديگر شباهت فكرى دارند لذا كناره گيرى وى به نفع لاريجانى موجب ريخته شدن آراى وى به سبد لاريجانى خواهد شد و اين مسئله در نهايت به نفع اصولگرايان است. ترقى افزود: در صورت كناره گيرى احمدى نژاد از عرصه رقابت هاى انتخاباتى رضايى نيز كناره گيرى خواهد كرد.(isna+ilna)

 

 



    ©2013 APG.ir