تعداد بازدید:

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 24 خرداد 1384-0:0

میرعمادیان: کورتانیدزه به ما قول داده است

گفت و گوی koshti با مصطفی میرعمادیان سرمربی فصل گذشته تیم ارتباطات ساری.


گرچه هنوز فرصت زیادی تا شروع مسابقات لیگ برتر داریم اما اغلب تیم ها درصددند مذاکرات اولیه را با کشتی گیران مورد نظرشان انجام دهند و هر چه زودتر لیست نهایی تیم خود را به رسانه های گروهی معرفی کنند و به این وسیله از بازار گرمی و انتشار برخی اخبار کذب جلوگیری کنند!


در همین راستا ساروی ها هم که با تیم پیام ارتباطات در لیگ فصل گذشته حضور داشتند امسال هم تیم آماده و منسجمی را روانه مسابقات خواهند کرد.


در همین زمینه مصطفی میرعمادیان سرمربی فصل گذشته تیم ارتباطات که به گفته خودش امسال هم سرمربی این تیم در لیگ برتر کشتی آزاد خواهد بود، می گوید: "تیم ارتباطات همچون فصل گذشته حضور خوبی در لیگ برتر خواهد داشت. به همین منظور جلسات متعددی با مهندس فائقی داشته ایم و طبق قرار، مذاکرات اولیه را با نفراتی که در صدد جذب آن ها هستیم، انجام داده ایم ،با تقی داداشی، مراد محمدی، مهدی صادق نژاد، سعید ابراهیمی و فردین معصومی به توافق رسیده ایم اما قرارداد نهایی بعد از مسابقات انتخابی تیم ملی با کشتی گیران مورد نظر منعقد خواهد شد، چون در حال حاضر همه کشتی گیران ترجیح می دهند تکلیف تیم اعزامی به بوداپست مشخص شود و پس از آن تیم آینده خود را معرفی کنند.


سرمربی تیم کشتی آزاد پیام ارتباطات در مورد بودجه اختصاص یافته به این مجموعه می گوید: سال گذشته 150 میلیون تومان خرج تیم کردیم ولی امسال به ما قول پرداخت 220 میلیون تومان را داده اند. با توجه به بودجه خوبی که برای کشتی ارتباطات در نظر گرفته شده است امیدواریم نتیجه خوبی بگیریم.


میرعمادیان پیرامون دو کشتی گیر خارجی تیمش اضافه می کند: پس از پایان لیگ سال گذشته با الدار کورتانیدزه صحبت کردیم ،او به ما قول داد تا کم کاری اش را در لیگ 84 جبران کند. ما هشت میلیون تومان از قرارداد کورتانیدزه کم کردیم چون مسبب صعود نکردن ارتباطات به مرحله ضربدری لیگ بود. کورتانیدزه هم این موضوع را قبول داشت و اعتراضی به کاهش مبلغ قراردادش نکرد. علاوه بر کورتانیدزه، یک کشتی گیر خارجی دیگر هم به لیست نفرات مان اضافه می کنیم که البته جذب وی به نفرات داخلی بستگی دارد. البته این طور نیست که در این خصوص کاری انجام ندهیم، در 55 و 66 کیلو دو کشتی گیر از کشورهای روسیه و آذربایجان مدنظر ما قرار دارند ولی هنوز برای جذب آن ها اقدام نکرده ایم.


    ©2013 APG.ir