تعداد بازدید:

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 24 خرداد 1384-0:0

5 هزار ویلای غیرمجاز!

مدير ميراث فرهنگي و گردشگري مازندران: 5 هزار مركز اقامتي غير مجاز در مازندران شناسايي شده است.


دلاور بزرگ‌نيا  گفت: تعدادي مركز اقامتي غير استاندارد و غير مجاز مانند ويلاهاي خصوصي در استان وجود دارد كه تاكنون نزديك به 5 هزار مركز، مورد شناسايي قرار گرفته است كه اين مراكز با همكاري نيروي انتظامي، مورد ساماندهي قرار مي‌گيرند. چنان چه تاكنون 2 هزار مركز بر اساس استانداردها، به مراكز اقامتي مجاز تبديل شده‌اند.
وي با اشاره به افزايش سفر مردم در تابستان به شهرهاي استان گفت: نوشهر، چالوس و بابلسر به ترتيب پذيراي بيشترين مسافر در ايام تابستان مي‌باشند.
بزرگ‌نيا با تأكيد بر اينكه مسافران تابستاني بايد مراقب مكان‌هاي غير ايمني براي شنا باشند، افزود: اجراي طرح دريا براي جلوگيري از غرق‌شدن مسافران تابستاني از اين هفته آغاز شده تا ما كمتر شاهد از دست‌رفتن عزيزان مان در هنگام شنا باشيم.
مدير ميراث فرهنگي و گردشگري استان مازندران در خصوص ايجاد تسهيلات براي حجم عظيم مسافران در ايام تابستان گفت: شرايطي ايجاد شده تا با همكاري هلال احمر در محدوده‌هاي اطراف ساحل هميشه پزشك مستقر باشد تا مردم با اطمينان خاطر بيشتري به شنا بپردازند. همچنين احداث پاركينگ‌هاي موقت در اين محدوده‌ها از ديگر اقدامات انجام شده براي مسافران تابستاني است.(farsnews)


    ©2013 APG.ir