تعداد بازدید:

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 25 خرداد 1384-0:0

وعده هاي لاريجاني

نامزدمازندراني نهمين دوره انتخابات رياست جمهوري در سفر تبليغاتي خود به زادگاه خود، چنين گفت: انتصاب مديران پروازي در سمت‌هاي مديريتي استان‌ها توهين به مردم اين استان‌ها است.


لاريجاني نامزد رياست جمهوري ديشب در جمع گروهي از مردم ساري به موضوع صنعت گردشگري و ظرفيت‌هاي توسعه استان مازندران دراين بخش اشاره كرد و گفت: دريا را فقط وزارتخانه‌ها استفاده مي‌كنند و در دولت اميد نمي‌گذاريم دستگاهاي دولتي حق مردم مازندران را بخورند و همه چيز در اين دولت جبران خواهد شد.

"علي لاريجاني" كه در تالار ورزشي "سيد رسول حسيني" ساري سخن مي‌گفت، افزود: در "دولت اميد" هر استاني به وسيله نخبگان شايسته آن استان اداره خواهد شد.

وي كه نام دولت احتمالي خود را بعد از پيروزي در انتخابات "دولت اميد" گذاشته است، گفت: سرسبزي مازندران مسوولان را دچار اشتباه كرد و از استقرار صنعت در استان خودداري كردند و باعث عقب افتادگي آن شدند.

وي به موضوع صنعت گردشگري و ظرفيت‌هاي توسعه استان دراين بخش اشاره كرد و گفت: دريا را فقط وزارتخانه‌ها استفاده مي‌كنند و در دولت اميد نمي‌گذاريم دستگاهاي دولتي حق مردم مازندران را بخورند و همه چيز در اين دولت جبران خواهد شد.

وي اظهار داشت: با كنترل كسري بودجه در دولت اميد تورم را به زير ‪۱۰‬ درصد خواهيم كشاند.

لاريجاني گفت: مردم پس از سه سال احساس نمي‌كنند كه برخوردي با گردن- كلفت‌ها شده باشد و اين موجب سرخوردگي جوانان شده است.

وي وعده داد در صورت حمايت مردم در دولت آينده‌اش دست همه گردن كلفت‌ها را از بيت‌المال قطع كند.

وي به معلمان قول افزايش قدرت خريد دوبرابر، به كارگران قول اصلاح قانون كار و شكل قراردادها و به زنان قول حضور در تمام سطوح مديريتي كشور را مانند مردان داد.

وي بر لزوم اصلاح ساختار آموزش و پرورش و آموزش عالي تاكيد كرد و گفت:
در دولت اميد آزمونهايي مانند كنكور كه خلاقيت را از بين مي‌برند تغيير خواهد كرد.(irna)



    ©2013 APG.ir