تعداد بازدید:

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 1 تير 1384-0:0

تعرض و تکذيب؟

روز گذشته عده اى به علت حمايت آيت الله جوادى آملى از هاشمى رفسنجانى به او تعرض كردند؛اما ساعاتي بعداين خبر تکذيب شد.


بنابر گزارش رسيده، بعد از نماز جماعت آيت الله جوادى آملى، گروهى شروع كردند به شعار دادن عليه ايشان و چند نفر هم قصد حمله كردند و فضا بسيار متشنج شد، محافظين ايشان و فرزندشان همراه عده اى كنترل جلسه را بعد از مدتى به دست گرفتند. آقاى جوادى كه به شدت نگران شده بود، بالاى منبر مى رود و خطاب به آنها مى گويد: «حدود هفت سال پيش دو نفر براى رياست جمهورى نامزد شدند، بنده از فردى با اسم حمايت كردم،  اما فرد مورد حمايت من حدود ۷ ميليون راى آورد و طرف ديگر بيش از بيست و چند ميليون راى آورد و رئيس جمهور شد، در طول اين سال ها حتى يك نفر از آن بيست و چند ميليون نفر نه تنها تعرضى به بنده نداشتند و هرگز توهين نكردند، بلكه بارها با محبت با هم صحبت داشتيم، اما امروز اعضاى شما كه عددى و تعداد بسيار اندكى هستيد، اين گونه رفتار مى كنيد، شماها چندين نفر بيشتر نيستيد و خيال و وهم داريد كه زياديد. دور خودتان مى نشينيد و گمان مى كنيد همه حقيقت را داريد و بى شماريد... و همه اسلام را داريد، برويد توبه كنيد. اين كارهاى شما نه اسلامى است نه دينى و نه اخلاقى... وى از امام ياد كردند و در حالى كه به شدت نگران و ناراحت بودند از منبرپائين آمدند.

بر اين اساس جمع كثيرى از طلاب حوزه هاى علميه قم اين عمل را محكوم و از پيشگاه امام زمان (عج) نسبت به اين تعرضات عذر خواهى نموده و از مردم خواسته اند كه در روز جمعه با رفتن به پاى صندوق هاى راى جواب اين هتاكان را بدهند.
از سوي ديگر يک سايت اصول گرايان نوشت: در پي انتشار برخي شايعات در خصوص اعتراض به آيت الله جوادي آملي و ديگر علما به خاطر حمايت از اكبر هاشمي رفسنجاني، يكي از اعضاء دفتر وي در گفتگو با پايگاه اطلا‌ع رساني رسا اظهار داشت: در طول زمان تبليغات انتخابات هيچ‌گونه تجمع، تعرض و اعتراضي نسبت به آيت الله جوادي آملي در برابر منزل يا دفتر ايشان صورت نگرفته است و هرگونه خبر (emrouz+yjc)


    ©2013 APG.ir