تعداد بازدید: 3245

توصیه به دیگران 2

چهارشنبه 28 آبان 1393-18:22

مدیر بهزیستی شهرستان ساری خواستار شد:

توجه بیشتر دستگاه های دولتی به محله های پرخطر

محمدعلی رنجبر: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، نهادها و ادارات توجه بیشتری به سه منطقه نوبنیاد، کوی غفاری و ترک محله در شهرستان ساری داشته باشند/عمده خانواده‌های محله نوبنیاد به لحاظ قانونی نمی‌توانند زیرپوشش خدمات بهزیستی قرار گیرند/ بهزیستی شهرستان ساری در کوی غفاری مهدکودک دائر کرده است.


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، کلثوم فلاحی: محمدعلی رنجبر-مدیر بهزیستی شهرستان ساری- در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر اظهار داشت: عمده خانواده‌های محله نوبنیاد به لحاظ قانونی نمی‌توانند زیرپوشش خدمات بهزیستی قرار گیرند.

وی با اشاره به اینکه با این وجود منع قانونی و نیاز خانواده‌ها به حمایت اجتماعی، بهزیستی تلاش خود را جهت رفع نیازمندی‌های این افراد انجام داد، یادآور شد: خدمات روان شناختی و اجتماعی، دائر کردن مهدکودک و آموزش و نگهداری کودکان و ارائه آموزش‌های اجتماعی از جمله فعالیت های ما بوده است و در مقطعی 2 میلیون تومان کمک موردی و 75 مورد سبد غذایی در این محله توزیع کردیم.

رنجبر با بیان اینکه بهزیستی شهرستان ساری در کوی غفاری مهدکودک دائر کرده و روان شناسان مراکز مشاوره در این محله مستقر هستند و خدمات ارائه می‌دهند، یادآور شد: در محله غفاری ساری هم کمک‌های موردی ارائه کردیم.

وی خاطرنشان‌کرد: 13 مورد متقاضی تسهیلات خوداشتغالی در محله نوبنیاد، 9 مورد در ترک‌محله و 11 مورد هم در کوی غفاری به بانک معرفی شدند.

رنجبر با تشکر از از سایر ادارات و دستگاه‌هایی که در محلات آلوده شهرستان ساری به ارائه خدمات می‌پردازند، افزود: برای کاهش آسیب‌های اجتماعی، نهادها و ادارات توجه بیشتری به این سه منطقه در شهرستان ساری داشته باشند.


  • هم ولایتیپاسخ به این دیدگاه 2 0
    پنجشنبه 29 آبان 1393-22:6

    ته دیگه کی هستی. دوست قدیمی. آقای رنجبر به عنوان یک مدیر مردمی و خستگی ناپذیر از هیچ کوششی برای خدمات رسانی به مردم و نیازمندان دریغ نکرده است.

    • چهارشنبه 28 آبان 1393-23:42

      من در منطقه سيف الله اباد غفاري زندگي ميكنم از اقاي رنجبر تشكر ميكنم مهد كودك در اين منطقه باعث شده ما نزديك منزلمان كودكانما ن را به مهد مبريم خصوصا زنها يي كه در بيرون كار ميكنند مثل نظافت راه پله ها و نارنگي چيني و غيره مهد خيلي اهمييت داره چون ميتونن بچه ها رو انجا بزران و برن در ضمن اموزش مهارت زندگي هم يك جلسه براي اقايان در اين منطقه برگزار شد ولي ادامه نيافت فقط براي زنان ادامه دارد از اقاي رنجبر ميخواستم خواهش كنم اگر امكان دارد براي اقايان هم اين كلاس را بگذارند

      • اشنايي از غفاريپاسخ به این دیدگاه 2 0
        چهارشنبه 28 آبان 1393-21:14

        بله كاملا درسته دست اداره بهزيستي درد نكنه از طريق مهد كودك خدمات شاياني به منطقه ميكند كه جا دارد از مديريت بهزيستي و مديريت مهد كود ك تشكر ويژه شود مهد كودك علاوه بر اموزش كودكان مشاوره حضوري و كلاس مهرت زندگي اخيرا براي كودكان داراي مشكلات تكلمي هم مشغو ل امداد رساني است كمك هاي موردي هم ارايه ميشود كه جاي قدرداني دارد طرحي را بهزيستي ارايه كرده بنام طرح توانمند سازي يك نفر را ميشناسم كه در طرح فعال است ميگفت نمايشگاه اخير لوازم التحر ير اسقبال فوق العادهاي شد و در اينده نزديك قراره نمايشگاه توانمند ي زنان منطقه غفاري بر گزار شود


        ©2013 APG.ir