تعداد بازدید:

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 16 تير 1384-0:0

کارگاه نمایش در حوزه هنری مازندران

کارگاه نمایش حوزه هنری مازندران آغاز به کار کرد .


محمد مهدوی جمنانی مدیر حوزه هنری مازندران با اعلام این خبر افزود : کارگاه نمایش با بهره گیری از اساتید صاحب نظر و برجسته ی کشوری و یاری و همراهی کارشناسان تئاتر استان راه اندازی شده ودر خدمت جامعه هنری استان خواهد بود .

وی هدف از راه اندازی این کارگاه را کشف و پرورش هنرمندان تخصص و متعهد دانست و گفت : «کاشت» و «داشت» دومرحله ای است که برای ما در اولویت بوده و مرحله ی سوم یعنی «برداشت» در اولویت آخر می باشد ؛ بدین ترتیب که کارشناسان ما با زیر نظر گرفتن هنرمندان مستعد و تازه کار و همچنین کشف استعدادهای شناخته نشده ، آنها را جذب کلاس های کارگاه کرده و با تدارک برنامه های آموزشی منظم و هدفمند براساس شاخصه ها و نیازهای هنر دینی که رویکرد اصلی حوزه هنری می باشد به پرورش آنها مبادرت می کنند.

 مهدوی ادامه داد : ایجاد فضایی مناسب و تخصصی توأم با القاي روح تعهد از طریق آموزش مولفه های هنردینی برای این هنرمندان که در مرحله ی شکل گیری شخصیت هنری شان می باشند از اهمیت فوق العاده ای برخوردار می باشد ، چرا که این عزیزان نسل آینده ی تئاتر ما خواهند بود و جهت دهی به فعالیت های آنها در حقیقت، جهت دهی به تئاتر آینده ی کشور می باشد .

لازم به ذکر است که کارگاه نمایش حوزه هنری مازندران کلاس های خود را از 29 خرداد 1384 آغاز کرده است و مدیریت این کلاسها نیز به عهده ی مهدی رمضانی می باشد که علاوه بر برنامه ریزی فعالیت های کارگاه ، همراه با اساتیدی همچون نصراله قادری ، حمید کاکاسلطانی ، مسعود دلخواه و ... وظیفه ی تدریس را عهده دار خواهند بود .

فرستنده:حوزه هنری مازندران - (hozeh_artsari@yahoo.com)



    ©2013 APG.ir