تعداد بازدید: 2955

توصیه به دیگران 2

شنبه 1 آذر 1393-15:59

استاندار به شایعات پایان داد

فلاح: به حرف‌های پوچ و بی‌ارزش بعضی از رسانه‌ها توجه نکنید

استاندار مازندران: خیلی‌ها خواستند استان را به حاشیه بکشانند، اما مغلوب تفکر اجرایی ما شدند/نمی توانیم برای مسائل بی‌پایه و بی‌ارزش و بی‌هویت وقت بگذاریم.


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، کلثوم فلاحی: ربیع فلاح استاندار مازندران در آیین رونمایی از انتشار روزنامه "خبرشمال" در سالن سلمان هراتی مجتمع فرهنگی اداره کل ارشاد مازندران، اظهارداشت: امروز در مازندران دیگر یک فرد، مسئولیت استان را بر عهده ندارد و این احساس برای من وجود دارد که این فرصت خدمتگزاری را با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود در استان، ادامه دهم.

وی با بیان اینکه ظرفیت‌های استان در جاهای مختلف باید مورد تجزیه و تحلیل قرار گیرد، افزود: به عنوان نماینده دولت و جمهوری اسلامی، این فرصت را مغتنم می‌شمارم تا دست در دست هم، استان را آباد کنیم.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه در حال تدوین بودجه سال 94 هستیم و در تدوین بودجه سال 93 هم موفق عمل کردیم، ادامه‌داد: برنامه ششم توسعه هم در دست تدوین است، من مجری برنامه ششم تا پایان این برنامه هستم.

وی با بیان اینکه به حرف‌های پوچ و بی‌ارزش بعضی از رسانه‌ها توجه نکنید، افزود: باید به مردم امید دهیم و مردم باید احساس ثبات کنند.

فلاح با اشاره به اینکه کارشناسان اقتصادی، فرهنگی و ... به مناظره بنشینند و بگویند که ما چه داشتیم و چه کردیم و دیگران چه داشتند و چه کردند، تصریح‌کرد: از ثانیه‌های وقت مان برای توسعه استان، استفاده کردیم.

وی با بیان اینکه رسانه باید در صف نخست توسعه استان باشد، گفت: امروز رسانه‌ای موفق است که نیازهای مردم را با توجه به فرمایش های رهبری و اهداف دولت، مورد توجه قرار دهد و با نگاه انتقادی، همراه و پشتیبان دستکاه‌های اجرایی در رسیدن به اهداف باشد.

استاندار مازندران با اشاره به اینکه کار علاقه‌مندان حوزه رسانه را شخصا پیگیری می‌کنم، یادآورشد: ظرفیت مازندران بیشتر از داشتن پنج روزنامه است. هرچه جنبه‌های رسانه‌ای در استان افزایش یابد سطح آگاهی مردم هم بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه نباید آب به آسیاب دشمن بریزیم، اظهارداشت: ما کارشناس هستیم تا مدیر صرف؛ نمی توانیم برای مسائل بی‌پایه و بی‌ارزش و بی‌هویت وقت بگذاریم.

فلاح تاکید کرد: خیلی‌ها خواستند استان را به حاشیه بکشانند، اما مغلوب تفکر اجرایی استان شدند.

وی با بیان اینکه امروز دولت این افتخار را دارد که بتواند فراجناحی عمل کند، خاطرنشان‌کرد: من هم فردی فراجناحی هستم. در طول دوران زندگی و عمر مدیریت‌ام از همه جناح‌های فکری، استفاده کردم.

این مسئول ادامه داد: همه ما دارای اشکالاتی هستیم و هیچ‌کس منزه نیست، ولی باید صداقت داشته باشیم.

در ادامه این نشست، مهدی روحی صاحب امتیاز روزنامه خبرشمال، اظهارداشت: در حق رسانه‌های مازندران ظلم شده و کسی رسانه‌های مازندران را باور نکرده است.

وی با بیان اینکه مردم ما با رسانه‌های محلی قهر هستند، افزود: شاید در بخشی از این جریان، اهالی رسانه مقصر باشند اما باید با تغییر این چرخه معیوب، مردم را با رسانه‌های محلی آشتی دهیم.

روحی با اشاره به اینکه یک درصد از جمعیت مازندران هم رسانه محلی را نمی‌شناسند، یادآورشد: باید بتوانیم نظر مردم مازندران را به سمت رسانه‌های محلی جلب کنیم.


  • تلفی پوچ !پاسخ به این دیدگاه 1 1
    دوشنبه 3 آذر 1393-10:1

    تلقی پوچی و انتساب آن به« رسانه ها » خطرناک است ! در مورد رسانه ها احتیاط بیشتر و احترام بیشتر لازم است . حرف پوچ گفتن بعضی آدم ها نباید به پوچ گفتن «رسانه ها» تعبیر شود . رسانه ها از ارکان جامعه و در حد رکن های اصلی دمکراسی محسوب می شوند . زیبنده است که آقای فلاح به آبروی رسانه ها بیفزایند .

    • دوشنبه 3 آذر 1393-23:26

      دوست عزیز استاندار نگفت حرف همه رسانه ها پوچ است گفت بعضیا که الحمداله کم نیستند پوچ نویسها. دوما منظورش خبرهای دروغ علیه مدیریت ارشد استان بود که الکی هر روز می نویسند استاندار داره میره. جواب اون سایتها رو داده. وگرنه این دولت حامی تکثر رسانه هاست و وزیر ارشادش بارها گفته.

    • يکشنبه 2 آذر 1393-14:30

      رسانه حرف های شما را می نویسد اگر هم حرف پوچ و بی ارزش می زند حرف های شماست و بازتاب آن

      • يکشنبه 2 آذر 1393-23:14

        دوست عزیز. خودت رو به کوچه علی چپ نزن. منظور فلاح از حرف پوچ خبرهای ماهی یکبار مبنی بر تغییر استانداره نه خبرهای جلسات. نادانی یا خودت رو به نادانی زدی! نکنه تو هم از جماعت حرف پوچ زن هستی که میشینی و خبر دروغ کوک میکنی؟

        • دوشنبه 3 آذر 1393-16:53

          و تو دوست عزیز!
          ...گذشت اون زمانی که مازندنومه شده بود ، فلاح نومه ، چپ و راست مینویشتین تا کسی که اصلا در حد استانداری نبود رو بزرگ کنید! فلاح اومد اینم وضع استان!

          • دوشنبه 3 آذر 1393-23:28

            اتفاقا حق با استاندار بود که علیه افراد پوچ نویسی مثل تو حرف زد. اب در خوابگه مورچگان ریخت. احتمالا به قول رییس جمهورت فلان جات سوخته! استاندار مازندران با اقتدار کارش را ادامه می دهد. تا کور شود هر انکس که نتواند

      • يکشنبه 2 آذر 1393-7:53

        آقای استاندار شایعه شده که .. زمینی که برای احداث سایپای شمال در نظر گرفته شده بودبرای احداث مرغداری به آقای ... اهدا شده

        • شنبه 1 آذر 1393-23:55

          فلاح نیاز نیست به دروغگوهای مخالف دولت پاسخ بده. کارش رو بکنه اونا رو محل نزاره. دروغ در این مملکت نهادینه شده . متاسفانه.

          • شنبه 1 آذر 1393-23:50

            بهتر است استاندار جواب قانع کننده برای رسانه ها داشته باشد .وگرنه پاک کردن صورت مسئله کا ر دشواری نیست.


            ©2013 APG.ir