تعداد بازدید: 3201

توصیه به دیگران 0

چهارشنبه 5 آذر 1393-20:34

فرمانده نیروی انتظامی مازندران:

تضعيف دولت، تضعيف رهبري است

سردار جعفری نسب: نبايد تفكر بسيج را منحصر به يگ گروه و عده اي خاص كرد/ مردم از انسان هاي كلاش ناراحت اند/ بايد اراذل و اوباش را زير پا له كرد/ در طول يكسال هفت هزار اوباش و ولگرد را از استان بيرون كرديم.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، محمداسماعیل بخشی سورکی: سردار سرتيپ دوم پاسدار مسعود جعفري نسب-فرمانده انتظامي مازندران- در مراسم يادواره شهداي روستاي انجيل نسام شهرستان مياندورود اظهار داشت: تضعيف دولت، تضعيف رهبري است چرا كه مردم به اين دولت راي داده اند.

وي با بيان اينكه بايد از دولت و تيم مذاكره كننده هسته اي حمايت كرد تا آنها در برابر دشمنان از منطق جمهوري اسلامي و منافع كشور و ملت دفاع كنند، افزود: دشمنان نظام و انقلاب گرگ هاي وحشي هستند كه خود را به خواب زده اند و به اين دليل مذاكره با آن ها بسيار سخت است.

فرمانده انتظامي مازندران گفت: آنها مي دانند كه برنامه تسليحاتي و نظامي ما در چارچوب مشخصي در حال پيگيري است و تنها براي سيستم دفاعي طراحي شده است، اما با اين حال قادر به پذيرش واقعيات نيستند و زماني دست از سر ما بر مي دارند كه مطابق خواسته آنها عمل كنيم و كليد صنايع دفاعي و موشكي خود را به آنها دهيم.

وي بالندگي نظام و انقلاب را تنها محصول تغيير حاكميت سياسي ندانست و گفت:انقلاب ما، انقلاب دانش، خرد، قرآن و اهل بيت بوده است و در حالي كه در ساير انقلاب هاي دنيا افراد بر اساس زد و بندهاي سياسي قدرت را در دست مي گرفتند در كشور ما علمايي از حوزه هاي نجف و قم رهبري قيام را بر عهده داشتند.

فرمانده انتظامي مازندران با بيان اينكه امروز استكبار به حدي بر دنيا مسلط است كه هر حاكميتي را اراده كنند مي توانند فروپاشي آن را رقم بزنند افزود: اتفاقات روسيه، اوكراین و ديگر كشورهاي منطقه نشان مي دهد كه رهبران سياسي اين كشورها دانش آموخته دانشگاه هاي استكبار جهاني و دست نشانده آنها بوده اند، در حالي كه در ايران حوزه علميه محل تربيت نيروهاي انقلابي و مومن بوده است.

وي به 90 كودتاي انجام شده در كشور اشاره كرد و گفت: تنها وجود يكي از اين كودتاها در كشورهاي ديگر مي توانست نظام سياسي آن كشورها را سرنگون سازد و يا كشورها را به چند بخش تقسيم كند اما همه اين كودتاها با يك اخم امام در ايران جمع شد، چرا كه مديريت امام موجب يكپارچگي و همدلي مردم شده بود.

سردار جعفري نسب به 34 روز مقاومت مردم در خرمشهر در آغاز جنگ تحميلي اشاره كرد و ابراز داشت: مردم توانستند امكانات و مهندسي رزمي عراق را به چالش بكشانند و در نهايت هم مانع محاصره كامل آبادان شدند.

*نبايد تفكر بسيج را منحصر به يك گروه كرد

وي در بخش ديگري از سخنان خود اظهار داشت: نبايد تفكر بسيج را منحصر به يگ گروه و عده اي خاص كرد بلكه آنچه كه در كشور ما در عرصه هاي مختلف علمي،هسته اي و نظامي در حال انجام است بر مبناي تفكر بسيجي است.

این مسئول با بيان اينكه ايران خط مقاومتي در برابر كفر و استكبار جهاني ايجاد كرده است كه روز به روز دشمنان نظام و انقلاب وادار به عقب نشيني مي شوند افزود: امريكا و غرب نگران دسترسي نزديك ما به اسراييل هستند.

سردار جعفري نسب ادامه داد:روزگاري وجود پايگاه هاي نظامي امريكا در منطقه براي كشور تهديد بوده است اما امروز وجود اين پايگاه ها فرصتي براي كشور است چرا كه كوچكترن غفلت و اقدام نسجيده غرب باعث خواهد شد كه تمام اين پايگاه ها هدف موشك هاي ايران قرار گيرد كه در واقع مي توان گفت ناوهاي امريكايي امروز گروگان ما هستند.

*امام كشي نكرديم

وي در بخش ديگري از سخنان خود به ايام سوگواري اهل بيت و ماه عزاي آل الله اشاره كرد و گفت: ملت ايران امام كشي نكرد، اما بني اميه و بني عباس امامان ما را كشتند، در حالي كه در كشور ما شش ميليون نفر به استقبال امام رفتند و در روز رحلت امام نيز 9 ميليون نفر او را بدرقه كردند.

اين مسئول با بيان اينكه ما قدر نعمت ولايت را مي دانيم افزود: امروز ما بايد افتخار كنيم كه پيرو مكتب تشيع و امامي هستيم كه اين چنين در برابر قدرت هاي غربي و امريكايي ايستاد و امروز نيز سكان هدايت اين نظام در دستان مقام معظم رهبري است كه در طول 25 سال رهبري ايشان دشمنان نتوانستند كوچكترين نقطه ضعفي از رهبري ايشان بگيرند.

* مردم از انسان هاي كلاش ناراحت اند

سردار جعفري نسب در بخش پاياني سخنان خود به تشريح برخي اقدامات امنيتي وانتظامي در استان پرداخت و گفت: امروز كوچكترين كار امنيتي با استقبال و تشويق مردم مواجه مي شود، به گونه اي كه در بسياري از مواقع ما شرمنده مرددم مي شويم.

وي با بيان اينكه مردم از انسان هاي كلاش ناراحت اند افزود: اينها دزد بيت المال هستند كه از بانك ها وام هاي كلان دريافت مي كنند و بعد هم سندسازي مي كنند كه حق بيت المال را پرداخت نكنند در حالي كه يك زوج جوان براي يك وام ساده ازدواج بايد هزاران سند و مدرك ارائه دهد.

فرمانده انتظامي مازندران ادامه داد: مردم از اراذل و اوباش جامعه ناراحت اند و بايد اين افراد را زير پا له كرد تا امنيت جامعه برقرار شود و مردم هم راضي شوند.

*عربده كش ها و قمه كش ها جمع مي شوند

وي گفت: امروز بنده در اين استان ادعا دارم كه كار بسيار بزرگي انجام شد و در طول يكسال هفت هزار اوباش و ولگرد را از استان بيرون كرديم که در اين راه حمايت هاي ساير مسئولان نيز مشوق عزيزان انتظامي بوده است.

سردار جعفري نسب با بيان اينكه اين از کم توانی ما است كه نمي توانيم يك عده عربده كش و قمه كش را از جامعه جمع كنيم، افزود: بنده نمي گذارم مامور انتظامي كه نمي تواند دست يك عده قمه كش و عربده كش را از جامعه قطع كند، در اين استان فعاليت كند.

وي با اشاره به منطقه آلوده عباس آباد نكا و جمع آوري اراذل و اوباش آن منطقه اظهار داشت: امسال كشفيات ما در آن منطقه به كمتر از 11 گرم رسيده است و در ترك محله ساري نيز تنها 20 گرم كشفيات داشتيم كه اين نشان از اشرافيت اطلاعاتي و انتظامي ما در اين مناطق دارد.

اين مسئول با بيان اينكه امروز بايد به فكر نسل جوان جامعه بود افزود: دشمن با نفوذ در خانه هاي ما به دنبال ريشه كني اعتقادات نسل جوان است و با راه اندازي بيش از 200 شبكه ماهواره اي فارسي زبان در صدد ترويج فرهنگ غربي در بين جوانان كشور ما است.

وي ادامه داد: بايد تلاش شود تا با مديريت فضاي سايبر و دعوت جوانان به حضور در مساجد و برنامه هاي مذهبي اعتقادات مذهبي جامعه را ريشه دار و از اين راه نقشه و توطئه دشمنان را خنثي کرد.


  • پنجشنبه 6 آذر 1393-18:6

    با سلام خدمت همکار گرامی .استفاده از کلماتی مانند کلاش در تیتر خبرمناسب نیست .گاهی اوقات بهتراست از کلمات مناسب تر استفاده کنیم.

    • پنجشنبه 6 آذر 1393-16:2

      با سلام و دردود فراوان به سردار سرتيپ دوم پاسدار مسعود جعفري نسب-فرمانده انتظامي مازندران!
      1.فرمانده انتظامي مازندران با بيان اينكه امروز استكبار به حدي بر دنيا مسلط است كه هر حاكميتي را اراده كنند مي توانند فروپاشي آن را رقم بزنند افزود: اتفاقات (روسيه، اوكراین )!!!و ديگر كشورهاي منطقه نشان مي دهد...
      جناب فرمانده این کشورهای نامبرده، کشورهای کمونیستی و کافر هستند، که الله و خداوند و پرودگار بزرگ را قبول ندارند!!! اگر کوچکترین توهینی به مقدسات ما شود، ما مسلمانان شیعه، تحمل نخواهیم کرد، اما زمانی که ملت کمونیستی که خداوند بزرگ را قبول ندارد ما از او دفاع می کنیم!!!
      و در این لسان زیبایتان! درود بر وجدان و شرف و انسانیت شما که چه زیبا دیدید فهمیدید! وي با بيان اينكه مردم از انسان هاي كلاش ناراحت اند افزود: اينها دزد بيت المال هستند كه از بانك ها وام هاي كلان دريافت مي كنند و بعد هم سندسازي مي كنند كه حق بيت المال را پرداخت نكنند در حالي كه يك زوج جوان براي يك وام ساده ازدواج بايد هزاران سند و مدرك ارائه دهد.

      • جمعه 7 آذر 1393-11:24

        خب شما با اين پيامت مثلا چيو ميخواستي برسوني؟تو اين مازندران كلا رسم بر اينه كه هر كي يه مطلبي ميگه يه عده عين تو مي شينن با افكار ناقصشون اونو تحليل ميكنن و بعد هم نتيجه مي گيرن اين بنده خدا حرف بدي نزده گفته تو دنيايي كه اونها مي تون همچين كاري كنند ..ايران با تكيه بر نيروهاي مومن و انقلابي اسلام و انقلابشو حفظ كرده ...شما ظاهرا حتي از عنوان اين برادر گلايه داري؟چيه عزيزم به تو سردوشي ندادن؟؟؟!!!كه اينطوري آشفته اي؟خدا همه رو هدايت كنه.....

      • پنجشنبه 6 آذر 1393-12:37

        با سلام
        در صورت امکان از حضور پر رنگ نیروی انتظامی دربرقراری نظم و امنیت جهت برگزاری هرچه بهتر مسابقات لیگ جهانی کشتی در جویبار خبری را جهت آگاه سازی عموم درج نمایید.

        • پنجشنبه 6 آذر 1393-12:1

          دولتها ميايند وميروند وازشان عملكردميماند


          ©2013 APG.ir