تعداد بازدید: 7378

توصیه به دیگران 1

شنبه 8 آذر 1393-15:10

ساری-دوبی؛ 630 هزار تومان

مدیر عامل شرکت هواپیمایی ماجراجویان کرانه پارس: پرواز ساری-دوبی و برعکس در روزهای سه شنبه و جمعه هر هفته، بسته شده و قیمت بلیت رفت و برگشت این پرواز 630 هزارتومان است.


 مازندنومه؛ سرویس اقتصادی، مینامحسن پور: سیده فاطمه شریف زاده –مدیر عامل شرکت هواپیمایی ماجراجویان کرانه پارس- شنبه در نشست خبری، با اشاره به تلاش 4 ساله برای گرفتن مجوز پرواز مستقیم از ساری به دوبی، ابراز داشت: با کمک نامه نگاری های استاندار مازندران و پیگیری موسی مشا زمینی-مدیر کل فرودگاه های مازندران- موفق به دریافت مجوز پرواز ساری به دوبی و برعکس شدیم.

وی با بیان اینکه تقاضای پرواز ساری به دوبی زیاد است، افزود: با ایرلاین قشم ایر، قرارداد این پرواز برای روزهای سه شنبه و جمعه هر هفته، بسته شده و قیمت بلیت رفت و برگشت این پرواز 630 هزارتومان است.

مدیر عامل شرکت هواپیمایی ماجراجویان کرانه پارس، از افتتاح این پرواز در روز 9 دی ماه، راس ساعت 15:55 دقیقه از فرودگاه ساری خبر داد و ابراز داشت: کلیه پرواز ها با هواپیمای ایرباس 320 قشم ایر صورت خواهد گرفت.

وی علت انتخاب ایرباس 320 را حمل بهتر کالا و بار عنوان کرد و افزود: به دنبال گرفتن مجوز صدور بارنامه جهت تسهیل در صادرات هستیم.

شریف زاده در خصوص قیمت این پرواز برای سایر شرکت های هواپیمایی گفت: نرخ قرارداد خومان با قشم ایر برای سایر شرکت های همکار نیز صدق می کند.

وی هدف این تلاش 4 ساله را گرفتن پرواز خارجی برای ساری عنوان کرد و افزود: رشد اقتصادی استان، کاهش هزینه و وقت مسافر، دستیابی آسان به پرواز، حذف واسطه، ورود مستقیم توریست به استان، ورود ارز به کشور، صادرات کالا و محصولات غذایی و معرفی استان به کشورهای حوزه خلیج فارس از دیگر اهداف اخذ این مجوز است.

شریف زاده همچنین ابراز داشت: اگر میراث فرهنگی پرواز ساری-دوبی را جدی بگیرد، می توان آینده موفقی برای این پرواز انتظار داشت.

وی در پایان برنامه های آینده نزدیک این شرکت هواپیمایی را اخذ مجوز پرواز ساری-مشهد چارتر، سه روز در هفته، با پرواز قشم ایر و رایزنی جهت اخذ مجوز فروش پکیج هتل و ویزای سفر به دوبی عنوان کرد.

شریف زاده در پاسخ به پرسش مازندنومه در مورد قابلیت های فرودگاهی مازندران جهت جذب توریست، بیان داشت: این سوال تخصصی است و من زیاد نمی توانم پاسخگو باشم، اما با اقدامات جدیدی که در فرودگاه ساری صورت گرفته است می توانم بگویم که فرودگاه ساری، در حد فرودگاه مشهد می تواند خدمت رسانی کند و از عهده پروازها بربیاید.

 


  • دوشنبه 16 فروردين 1395-10:46

    به امید پرواز به استانبول کمی همت کنید

    • سه شنبه 7 مهر 1394-13:59

      هر هفته دهها نفر از استان های گلستان و مازندران برای پرواز استانبول باید به تهران بروند .
      به نظر شما ایا هفته ای یک پرواز از ساری به استانبول نیاز این مسافران را بر طرف نخواهد کرد .
      برای فرودگاه گرگان که بسیار بسیار مناسفیم . نام بین المللی را هم مثلاً به یدک می کشد . ولی حداقل از فرودگاه ساری انتظار می رود پرواز ساری- استانبول راه اندازی شود .
      اخیراً خط پروازی رشت- استانبول راه اندازی شده است .
      آفرین به مسئولین استان گیلان

      • چهارشنبه 23 ارديبهشت 1394-11:16

        به امید اینکه پروازهای خارجی از ساری افزایش پیدا کنه انشاالاه پرواز استانبول هم به زودی راه اندازی بشه

        • سه شنبه 2 دی 1393-19:32

          توروخدا نقدغیرمنصفانه نکنید..دست شمادردنکنه.خیلی ازهزینه هاکم شده

          • دوشنبه 10 آذر 1393-22:3

            مازندنومه کار کردن چنین گزارش هایی در شأن شما نیست

            • دوشنبه 10 آذر 1393-13:18

              بامید راه اندازی پرواز تایلند

              • يکشنبه 9 آذر 1393-11:37



                ایشان یا فرودگاه ساری را ندیدند یا فرودگاه مشهد را !!!


              ©2013 APG.ir