تعداد بازدید:

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 2 مرداد 1384-0:0

دو سردار سپاه مازندران در دادگاه تخلفات انتخاباتي

رئيس كل دادگستري استان مازندران گفت: اين دو نفر فرمانده سپاه پاسداران استان مازندران و فرمانده لشكر 25 كربلا بودند كه در حال حاضر پرونده شان در تهران در حال رسيدگي است .


 فولاد آملي  در ادامه افزود : پرونده در مورد دو سردار ارشد نظامي بوده است كه مراتب توسط آقاي زرگر قاضي ويژه آيت الله شاهرودي در ستاد انتخابات كشور به ما ارجاع شد و بعد از تشكيل پرونده چون امكان محاكمه در استان نبود به تهران ارجاع شد.
وي در عين حال در مورد رسيدگي تخلفات انتخاباتي در اين استان افزود:: تخلفات به صورت پراكنده بود و هيچ تاثيرگذاري بر اصل سلامت انتخابات نداشته است .
وي در ادامه با اشاره به اين كه براي جلوگيري از زمين خواري هر گونه تغيير كاربري در استان ممنوع شده است ، افزود: خوشبختانه با پيگيري هاي به عمل آمده جلوي بسياري از زمين خواري ها گرفته شد .
وي افزود:حدود 500 هكتار از اراضي جنگلي كه متعلق به اداره كل جنگل ها بود و مورد تجاوز عده اي قرار گرفته بود، باز گردانده شد .
فولاد آملي از گزارش تخلف در واگذاري اراضي ملي به صورت 10 هكتاري به افراد خبر داد و افزود :افراد به صورتي كه بايد عمل مي كرده اند، نكردند و ما در حال بررسي پرونده ها هستيم و به زودي در شوراي حفاظت از اراضي  ملي بررسي و تصميم مي گيريم.(yjc)



    ©2013 APG.ir