تعداد بازدید:

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 3 مرداد 1384-0:0

مازندراني طلايي!

"مجتبي شريف زاده" دانش‌آموز مركز استعدادهاي درخشان شهرستان بابل مدال طلاي سي و هفتمين دوره المپياد جهاني رشته شيمي را از آن خود كرد.


 مسوول روابط عمومي سازمان آموزشي و پرورش مازندران  گفت: اين المپياد با حضور نمايندگان ‪ ۵۹‬كشور جهان از بيست و چهارم تيرماه تا دوم مردادماه در تايوان برگزار شد.

"احمد مظفري" افرود: همچنين "سارا بيگي" دانش آموزي از تهران موفق به كسب مدال طلاي اين المپياد شد.

وي ادامه داد: دو دانش آموز ديگر به نامهاي "اميرحسين خوشامه و فوآد تقديري" از همدان نيز مدال نقره اين المپياد را كسب كردند.

وي تصريح كرد: ايران پس از تيم‌هاي كره جنوبي و ويتنام به صورت مشترك با كشورهاي روسيه و تايوان در مكان سوم جهان قرار گرفت.

دانش آموز ممتاز و پرتلاش مازندران از شهرستان بابلسر با گذراندن مراحل مختلف المپياد هاي علمي كشور با كسب مدال طلا موفق شده، به عضويت تيم ملي 4 نفره المپياد شيمي كشور در آمد و براي شركت در سي و هفتمين دوره ي المپياد شيمي جهان، از 24 تير ماه 84 به تايوان اعزام شد .

 كسب مقام برگزيده ي كشوري در رشته ي مطالعه و تحقيق ، رتبه ي دوم كشوري در مسابقات احكام كشوري و عنوان افتخار در مسابقات قرآني و فرهنگي و هنري از ديگر موفقيت هاي اين دانش آموز بابلسري است.گفتني است اين دانش آموز از خانواده فرهنگي است و برادر ايشان مرتضي شريف زاده نيز پس از راه يابي به مرحله ي سوم المپياد شيمي كشوري در حال گذراندن دوره ي آموزشي تابستاني در باشگاه دانش پژوهان جوان مي باشد.

اعضاي تيم چهار نفره اعزامي به المپياد جهاني شيمي فردا وارد كشور مي‌شوند.(irna+mazandmedu)



    ©2013 APG.ir