تعداد بازدید:

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 5 مرداد 1384-0:0

الکامپ مازندران(4)

به نقل از:mojnews


اولين نمايشگاه الكامپ مازندران از 25 تا 29 مردادماه سال جاري در شهرستان ساري و به همت انجمن SPC و سازمان بازرگاني استان مازندران برگزار مي شود.
 اتابك اصغري مدير اجرايي اولين نمايشگاه الكامپ مازندران افزود: لزوم برپايي چنين نمايشگاهي از سال گذشته احساس شد كه با همكاري انجمن SPC و سازمان بازرگاني استان تصميم به بريايي اين نمايشگاه گرفتيم.
وي اظهار داشت: فعاليت هاي ثبت نامي از 10 روز پيش شروع شده و تا امروز از يك هزار و 400 شركت فعال در زمينه IT كشور، براي حضور در اين نمايشگاه دعوت به عمل آمده است.
اصغري اظهار اميدواري كرد: با توجه به فضاي پنج هزار متري در نظر گرفته براي نمايشگاه، تا پايان مهلت ثبت نام (15 مردادماه سال جاري)، حضور 150 شركت در الكامپ مازندران نهايي شود.
مديراجرايي الكامپ مازندران از پوشش كامل اينترنت وايرلس و كافي نت فعال در زمان برگزاري اين نمايشگاه خبر داد و بيان كرد: پيش بيني شده است در مدت برگزاري الكامپ مازندران حداقل 50 هزار نفر از اين نمايشگاه بازديد كنند كه ساعات برگزاري هم بعدازظهرها مي باشد.
اصغري در پاسخ به اين كه "براساس چه مزيتي نمايشگاه الكامپ را در مازندران برگزار مي كنيد؟" گفت: اول به دليل پياده سازي طرح هاي مختلف IT در شمال كشور و اينكه كم كم بايد تمركز زدايي نمايشگاهها در تهران به دليل صرف وقت و مسافتهاي طولاني شكسته شود و مهم تر از اين دو مسئله بازار ناب كشورهاي مشترك المنافع و حوزه درياي خزر در بحث IT است كه ما را به برگزاري الكامپ مازندران تشويق كرد.
وي از پيش بيني برگزاري 20 كارگاه آموزشي در زمان برگزاري نمايشگاه خبر داد و افزود: هم چنين براي اجراي 11 سمينار در حوزه IT و ICT نيز درخواستهايي به نمايشگاه ارسال شده است.
مدير اجرايي الكامپ مازندران در پاسخ به سئوال يک خبرنگار مبني براين كه "آيا كشورهاي مشترك المنافع براي حضور در نمايشگاه ثبت نام كرده اند؟" متذكر شد: متاسفانه تا امروز هنوز جواب دعوت نامه هاي ما براي حضور كشورهاي مشترك المنافع در الكامپ مازندران اعلام نشده است اما در خصوص بازديد نمايندگان شركتهاي فعال IT كشورهاي حوزه درياي خزر از نمايشگاه قول هاي خوبي گرفته ايم.
در ادامه اين مراسم مرتضي كاظميان مديرنمايشگاه الكامپ مازندران نيز رويكردهاي برگزاري اين نمايشگاه را توسعه و پيشرفت ICT در شمال كشور، آشناسازي علاقمندان با فناوريهاي نوين،‌ فراهم كردن بازارهاي جديد براي توليدكنندگان داخلي در شمال و كشورهاي مشترك المنافع و ايجاد ارتباط بيشتر دانشگاه، دولت وبخش خصوصي دانست.
وي شركت كنندگان در اين نمايشگاه را فعالان حوزه نرم افزار، سخت افزار، شبكه، ماشينهاي ادراي، الكترونيك، مخابرات، توليدكنندگان و نمايندگيهاي ساخت و عرضه گوشيهاي تلفن همراه كشور اعلام كرد.
كاظميان در خصوص قيمت غرفه هاي الكامپ مازندران، يادآور شد: هر مترمربع اين نمايشگاه 20 هزار تومان قيمت گذاري شده است.


    ©2013 APG.ir