تعداد بازدید:

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 5 مرداد 1384-0:0

الکامپ مازندران(3)

به نقل از:syna


مدیر نخستین نمایشگاه الکامپ مازندران گفت: برگزاری نمایشگاه الکامپ در شهر ساری سبب می شود تا برگزاری چنین نمایشگاه هایی منحصر به تهران نباشد و آن را از تمرکزگرایی خارج کند.

 "مرتضی کاظمیان" در جمع خبرنگاران افزود: چون تمرکزگرایی پیشرفتی را برای صنعت IT به دنبال نخواهد داشت بنابراین این نمایشگاه در شهرستان ها نیز برگزار می شود.

وی اظهار داشت: روند رشد فناوری اطلاعات و ارتباطات در استان های مازندران و گیلان لزوم برگزاری چنین نمایشگاهی را ایجاب می کرد تا موجب پیشرفت صنعت IT در این استان شود.

کاظمیان، فضای اختصاص یافته به این نمایشگاه را بالغ بر پنج هزار متر مربع ذکر کرد و افزود: نخستین نمایشگاه الکامپ مازندران از 25 تا 29 مرداد ماه سال جاری در شهرستان ساری برگزار می شود.

"اتابک اصغری" مدیر اجرایی نمایشگاه نیز گفت: حرکت پیشرونده علم، تکنولوژی و صنعت در عصر ارتباطات و اطلاعات بیش از هر چیز مدیون پیشرفت حوزه ICT و ارتباط بین مراکز علمی در سطوح مختلف و آگاهی اندیشمندان و محققین از دستاوردهای علمی و یافته های یکدیگر است.

وی ادامه داد: بدون شک در یک نظام صنعتی علمی پویا ایجاد رقابت صنعتی و علمی بین شرکت ها، دانشگاه های یک کشور و ارتباط بین مراکز دانشگاهی و پژوهشی ضروری است تا دانشگاه ها، سازمان های دولتی و پژوهشگاه های علمی با دستاوردهای یکدیگر به طور کامل آشنا شوند.

مدیر اجرایی نخستین نمایشگاه الکامپ مازندران تصریح کرد: در همین راستا انجمن علمی SPC با همکاری سازمان بازرگانی استان مازندران به منظور رشد، توسعه و پیشرفت صنعت IT نمایشگاه سراسری کامپیوتر و تجارت الکترونیکی مازندران را به مدت 5 روز در شهر ساری برگزار می کنند.

وی، توسعه و پیشرفت ICT در منطقه شمال کشور، آشناسازی عموم علاقمندان و فعالان استان های مازندران، گیلان و گلستان با فناوری های نوین، فراهم کردن بازارهای جدید برای تولیدکنندگان داخلی در منطقه شمال کشور و کشورهای مشترک المنافع و ایجاد ارتباط بیشتر دانشگاه، دولت و بخش خصوصی را از جمله رویکردهای برگزاری این نمایشگاه ذکر کرد.

اصغری، مجهز بودن غرفه ها به خطوط اینترنت wireless، ثبت نام الکترونیکی از بازدیدکنندگان و شرکت ها، تقدیر از مدیران، اساتید و دانشجویان برجسته کشور در حوزه IT و حضور برخی دانشگاه ها در نمایشگاه و ارایه دستاوردهای دانشجویی را از ویژگی های این نمایشگاه برشمرد.

به گفته وی، نمایش دستاوردهای نرم افزاری و سخت افزاری شرکت های داخلی، برگزاری کارگاه های آموزشی، برگزاری سمینارهای آموزشی در زمینه تجارت الکترونیکی، دولت الکترونیکی، آموزش الکترونیکی، مدیریت اطلاعات در سازمان ها و امنیت در فناوری اطلاعات از بخش های مربوط به نمایشگاه است.

گفتنی است نخستین نمایشگاه کامپیوتر و تجارت الکترونیکی از 25 تا 29 مرداد ماه سال جاری با هدف توسعه و پیشرفت صنعت IT و ICT در منطقه شمال کشور، آشناسازی عموم علاقمندان و فعالان استان های مازندران، گیلان و گلستان با فناوری های نوین در شهرستان ساری برگزار می شود.



    ©2013 APG.ir