تعداد بازدید:

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 5 مرداد 1384-0:0

الکامپ مازندران(2)

به نقل از:hamvatansalam


اولين نمايشگاه الكترونيك، كامپيوتر و تجارت الكترونيكي استان مازندران از 25 تا 29 مردادماه سال جاري در شهرستان ساري و به همت انجمن SPC و سازمان بازرگاني استان مازندران برگزار مي شود.مرتضي كاظميان، مدير نمايشگاه با اشاره به روند رو به رشد صنعت ICT كه لزوم برپايي چنين نمايشگاه هايي را ايجاب مي كند، بيان داشت: در طول يك سال گذشته در مازندران در اين حوزه پيشرفت هايي به سزايي بوجود آمده و اكنون نسبت به سالهاي قبل تعداد زيادي كافي نت وISP مي توان در اين استان پيدا كرد.
وي در ادامه رويكردهاي برگزاري اين نمايشگاه را توسعه و پيشرفت ICT در شمال كشور، آشناسازي علاقمندان با فناوري هاي نوين،‌ فراهم كردن بازارهاي جديد براي توليدكنندگان داخلي در شمال و كشورهاي مشترك المنافع و ايجاد ارتباط بيشتر دانشگاه، دولت وبخش خصوصي ذكر كرد.
مدير نمايشگاه قيمت غرفه هاي اولين نمايشگاه الكترونيك، كامپيوتر و تجارت الكترونيكي استان مازندران را معادل 20 هزار تومان بابت هر متر مربع ذكر كرد.
در ادامه اين مراسم، اتابك اصغري مدير اجرايي نمايشگاه فعاليت هاي ثبت نامي از 10 روز پيش شروع شده و تا امروز از يك هزار و 400 شركت فعال در زمينه IT كشور، براي حضور در اين نمايشگاه دعوت بعمل آمده است. اصغري اظهار اميدواري كرد: با توجه به فضاي پنج هزار متري در نظر گرفته براي نمايشگاه، تا پايان مهلت ثبت نام (15 مردادماه سالجاري)، حضور 150 شركت در الكامپ مازندران نهايي شود.
مديراجرايي الكامپ مازندران از پوشش كامل اينترنت وايرلس و كافي نت فعال در زمان برگزاري اين نمايشگاه خبر داد و بيان كرد: پيش بيني شده است در مدت برگزاري الكامپ مازندران حداقل 50 هزار نفر از اين نمايشگاه بازديد كنند كه ساعات برگزاري هم بعدازظهرها مي باشد.
اصغري در پاسخ به اينكه "براساس چه مزيتي نمايشگاه الكامپ را در مازندران برگزار مي كنيد؟" گفت: اول به دليل پياده سازي طرح هاي مختلف IT در شمال كشور و اينكه كم كم بايد تمركز زدايي نمايشگاهها در تهران به دليل صرف وقت و مسافتهاي طولاني شكسته شود و مهمتر از اين دو مسئله بازار ناب كشورهاي مشترك المنافع و حوزه درياي خزر در بحث IT است كه ما را به برگزاري الكامپ مازندران تشويق كرد.
وي از پيش بيني برگزاري 20 كارگاه آموزشي در زمان برگزاري نمايشگاه خبر داد و افزود: همچنين براي اجراي 11 سمينار در حوزه IT و ICT نيز درخواستهايي به نمايشگاه ارسال شده است.


    ©2013 APG.ir