تعداد بازدید:

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 5 مرداد 1384-0:0

مربي نوشهري:فعلا حرفی نمی زنم !

گفت و گوي koshti با رضا سيم خواه،نايب قهرمان سابق کشتي جهان.


رضا سیم خواه نمی خواهد در مورد تیم ملی کشتی فرنگی صحبت کند. در واقع زمان را برای صحبت کردن در مورد تیم ملی مناسب نمی داند.


نایب قهرمان سابق کشتی فرنگی جهان در این باره می گوید:


در حال حاضر صحبت کردن در مورد تیم اصلا فایده ای ندارد. باید بگذاریم تیم به بوداپست برود، بعد در مورد نتیجه ای که به دست خواهد آمد حرف بزنیم. الان اگر بخواهیم انتقاد کنیم می گویند تضعیف روحیه می کنند، اگر هم تعریف کنیم برداشت دیگری خواهند داشت.


 فکر می کنید همین نفرات اول به مسابقات جهانی می روند؟


 با آمدن محمد بنا به عنوان مربی بزرگسالان به نظر این طور نمی آید چون مطمئنا به او اختیاراتی داده اند که مسئولیت این تیم را پذیرفته. یکی از اختیاراتش هم انتخاب ملی پوشان مسابقات جهانی است که به نظر نمی رسد تمام نفرات اول مسابقات انتخابي باشند .


آمدن محمد بنا را چه طور ارزیابی می کنید؟


این کادر فنی کادر خیلی خوبی است. آقای بابک به نظر می رسد مدیر فنی بودن را بیشتر دوست دارد، بنا هم مربی کارآمدی است که با دیگر مربیان می تواند تصورات عده ای را در خصوص نتیجه تیم در مسابقات بوداپست تغییر دهد.


 و مربی بدنساز تيم ملي كشتي فرنگي؟


شهرام نیکبخت مربی خوبی است ولی چون بنا دوست دارد با کادر خودش کار کند فعلا او را کنار گذاشته اند .


 از خودتان بگویید، بالاخره چه سمتی در کشتی کیش دارید؟


 در جلسه یکشنبه با آقای افشارزاده در خصوص وظایفم صحبت کردیم. او به من گفت که فعلا آموزش کلیه آزادکاران و فرنگی کاران جزیره کیش را بر عهده بگیرم و پس از آن اگر توانستند تیمی در لیگ برتر کشتی فرنگی بدهند به عنوان سرمربی مشغول به کار شوم .


 کارتان را شروع کرده اید؟


 بله، یک روز در میان آزادکاران و فرنگی کاران را آموزش و تمرین می دهم. فعلا هم چون تابستان است و اکثر ساکنان کیش به شهرستان رفته اند باشگاه ها خلوت تر است و خیلی راحت کار می کنم .


 قراردادتان چند ساله است؟


هنوز هیچ قراردادی نبسته ایم، اما با صحبتی که با آقای افشارزاده داشته ام ایشان گفتند که یک سال می توانم کار کنم اگر نتیجه مثبت و راضی کننده بود مدت قرارداد تمدید می شود. ضمن این که ما در کیش استعدادیابی خواهیم کرد تا آن ها را به مدعیان کشتی تبدیل کنیم. برای این کار حداقل پنج سال وقت نیاز داریم .


 چرا هنوز قرارداد امضا نکرده اید؟


در این مورد مقصر من هستم چون مدارکم کامل نیست .


 خانواده تان را به کیش می برید؟


 بله، یکی از شرط هایی که در جلسه داشته ام این بوده که خانواده ام در کنارم باشند چون پسرم از امسال مدرسه راهنمایی می رود و نیاز است در این مقطع کنار پسرم باشم .



    ©2013 APG.ir