تعداد بازدید:

توصیه به دیگران 1

شنبه 8 مرداد 1384-0:0

خاتمي سردار فرهنگ و ادب است - فلاح

فرماندار محمودآباد گفت: نام خاتمي به عنوان سردار اصلاحات، برفراز مشعل‌هاي هميشه فروزان پارس جنوبي براي هميشه جاويدان خواهد ماند.


 

مهندس فلاح، فرماندار محمودآباد، با بيان اين مطلب اظهار داشت: در طول هشت سال خدمت دولت اصلاحات، گام‌هاي مؤثر و بزرگي برداشته شد كه مهمترين آن، بحث جايگاه ايران از نظر بين‌الملي بود كه يك اعتبار و عزت خوبي پيدا كرديم.

وي گفت:در مقطعي از دوران مسئوليت دولت اصلاحات، دشمنان فكر مي‌كردند كه حضور مردم كم رنگ است و بسياري از كشورها، سفراي خود را فرا خواندند، اما حضور 30 ميليوني مردم و رأي بيش از 20 ميليوني به آقاي خاتمي، ديدگاهشان را عوض كرد و بعد از آن در راستاي سياست تنش‌زدايي آقاي خاتمي به عنوان سردار اصلاحات تعامل خوبي با دنيا داشتيم.

فلاح ادامه داد: هر سفري كه آقاي خاتمي به خارج از كشور داشتند، اولين كساني كه مشتاق شنيدن صحبتهايشان بودند، نخبه‌ها و دانشگاهيان آن كشور بودند و اين نشان مي‌دهد كه جايگاه ما چقدر ارتقاء پيدا كرد.

فرماندار محمودآباد در اين زمينه توضيح داد: به عنوان مثال، آقاي خاتمي در سفر به كوبا بيش از يك ساعت در رابطه با دين داري و دين سخنراني كرد و آقاي فيدل كاسترو كه به ايراد سخنراني‌هاي طويل‌المدت شهرت دارد، بدون آن كه كم ترين صحبتي كند از اظهارات آقاي خاتمي يادداشت برمي‌داشت و بسياري موارد ديگر است كه اين نشان از روح بلند آقاي خاتمي دارد كه به عنوان سردار فرهنگ و ادب، امروز، ايران را در جايگاهي قرار داده كه لياقتش را داشت.

فلاح گفت: در بخش اقتصادي، اگر چه به آن كم تر پرداخته شده است، اما گام‌هايي بزرگ و اساسي برداشته شده و فقط انقلاب صنعتي كه در عسلويه پايه‌گذاري شد، به تنهايي مي‌توانست كفايت كند كه بگوئيم بيشترين توجه رئيس‌جمهور به مسائل اقتصادي بوده است، كه واقعا اين عظمت و تعدن صنعتي كه در منطقه عسلويه پايه‌گذاري شد، با تمام درآمد نفتي كه ما در طول اين مدت داشته‌ايم و داريم، برابري مي‌كند.

فرماندار سابق سوادکوه ادامه داد: در دوره اصلاحات، ايجاد سالانه 800 هزار فرصت شغلي در كشور، در طول تاريخ كشور بي‌سابقه بوده است.

وي در رابطه با حضور مردم در انتخابات تصريح كرد: خدا را شاكرم كه در خدمت مردم بزرگواري قرار داريم كه گوي سبقت را از ديگران ربوده‌اند و معتقدم خورشيد همبستگي ملي و مشاركت عمومي در اين شهرستان خوب درخشيده است و حضور بيش از 74 درصد مردم شهرستان در انتخابات رياست جمهوري كه در رده‌هاي اول استان بوده است اين ادعا را ثابت مي‌كند و اميدواريم دولت منتخب دكتر احمدي‌نژاد با به همراه داشتن كابينه‌اي توانمند و كارآمد بتواند در استمرار حركات دولت آقاي خاتمي گام بردارد.(isna)



    ©2013 APG.ir