تعداد بازدید:

توصیه به دیگران 1

شنبه 8 مرداد 1384-0:0

حاجی زاده: هر سال نباید انتظار قهرمانی داشت

مرد انتخاب شده وزن 74 کیلوگرم برای رقابت های جهانی بوداپست در لابه لای حرف هایش هنوز از ترس مسابقات المپیک می گوید و می خواهد ثابت کند که دیگر مهدی حاجی زاده سال گذشته نیست.


قهرمان جهان در سال 2002 صبح ديروز در برنامه ورزشی شبکه اول سیما در مورد وضعیت خود توضیح داد:
کشتی ورزش سنگینی است و همه کشتی گیران برای رسیدن به پله های قهرمانی زحمت می کشند و این طور نیست هر سال مدال طلا برای یک کشتی گیر خاص کنار گذاشته شود. کشتی آن قدر بالا و پایین دارد که از یک قهرمان نمی توان انتظار داشت که هر سال با مدال برگردد. در مورد من هم این مسئله صدق می کند. این ورزش زحمت زیاد می خواهد که من در یک برهه ای نتوانستم فشارهای آن را تحمل کنم و به قول معروف بریدم و نتیجه آن را هم دیدم.
این قهرمان جویباری در ادامه گفت:
قبل از المپیک آتن به کسی قول قهرمانی ندادم، توقع مردم و مسئولان باعث به وجود آوردن مشکلات روحی زیادی برای من شد.
حاجی زاده ادامه داد:
قبل از المپیک هیچ جا نگفتم می توانم طلا بگیرم اما مسئولان و مردم از من قهرمانی می خواستند و همین شده که من استرس زیادی داشتم، می توانید از علیرضا حیدری، هم اتاقی من در المپیک آتن بپرسید که در فاصله سه روز مانده به وزن کشی چه وضعی داشتم و از فشار روحی زیاد خوابم نمی برد. اما حالا همه این مشکلات را پشت سر گذاشتم و به این نتیجه رسیدم که در هر حالتی باید آمادگی جسمانی و روحی خودم را حفظ کنم. برای رقابت های بوداپست خودم را آماده کرده ام. نمی خواهم قول و وعده بی خودی بدهم ولی مطمئنم دچار مشکلات المپیک نمی شوم. (koshti)


    ©2013 APG.ir