تعداد بازدید: 6228

توصیه به دیگران 4

دوشنبه 24 آذر 1393-16:13

وعده نایب رییس شورای شهر:

افتتاح سینما و موزه در قائم شهر تا پایان امسال

سعید میرزایی کوتنایی: 6 سال پیش ساختمان شهرداری سابق، برای تاسیس موزه در اختیار سازمان گردشگری قرار گرفت، اما متاسفانه هنوز موزه احداث نشده است/مجوز لازم را برای احداث ساختمان ده طبقه در کمربندی قائمشهر گرفتیم/مسئولان در کار شهردار جدید قائم شهر اخلال ایجاد نکنند.


 

مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، رضاشریعتی: سعید میرزایی کوتنایی -نائب رئیس شورای اسلامی شهر قائم شهر- در گفت و گو با ما گفت: انتخاب علی حجازی با توجه به سابقه و کارنامه کارامد و شم مدیریتی او و بنابر ارتباط تنگاتنگ حجازی با مسئولان، گامی ارزشمند در راستای بهره برداری از منابع شهری، استانی وحتی کشوری است.

وی با بیان اینکه اداره مجموعه ها و شرکت های تحت نظارت و مرتبط با شهرداری با 1000 نفر عضو کار مشکلی است، اظهار داشت: احداث شهرداری ناحیه 2 که اولویت آن خدمت رسانی به مناطق پشت راه آهن است، سازمان عمران، سازمان فناوری اطلاعات، سازمان پارک ها و فضای سبز و سازمان میادین و تره بار در دستور کار شورا قرار گرفته است تا شهرداری از شکل سنتی خارج شده و به شکل مدرن در آید.

نائب رئیس شورای شهر قائمشهر مطالعات جمع آوری آبهای سطحی شهرستان با هزینه بالغ بر1 میلیاردتومان، اجرای تقاطع غیر همسطح شهید مهدوی، اجرای تقاطع غیر همسطح جانبازان،  اجرای تقاطع غیر همسطح الغدیر و تاسیس سینما در طبقه فوقانی هیراد سنتر را از اقدامات مهم دیگر شهرداری و شورای شهر با همکاری بخش خصوصی دانست که برخی از آنان تا پایان سال 93 اجرایی می شود.

وی با بیان اینکه احداث پارکینگ طبقاتی در خیابان های بابل، ساری و تهران و مرحله دوم لایروبی سیاهرود از دیگر طرح های شهری تا پایان سال 93 است، در خصوص موزه شهرستان قائم شهر گفت: 6 سال پیش و در دوره سوم شورا، ساختمان شهرداری سابق، برای تاسیس موزه در طول شش ماه در اختیار سازمان گردشگری قرار گرفت، اما متاسفانه هنوز موزه احداث نشده است.

میرزایی ادامه داد: ما در دوره چهارم موفق شدیم طبق مصوبه این ساختمان را پس بگیریم وبا توجه به اقدامات انجام شده تا پایان سال 93 این موزه احداث خواهد شد.

نائب رئیس شورای اسلامی شهر قائمشهر با اشاره به طرح های بلند مرتبه سازی اظهار داشت: با دفاعی که مهندس حجازی در کمیسیون ماده پنج انجام داد، موفق شدیم تا در راستای بلند مرتبه سازی مجوز لازم را برای احداث ساختمان ده طبقه در کمربندی قائمشهر بگیریم.

میرزایی با بیان اینکه تجمع مراکز تجاری در شهر می تواند سبب ایجاد ترافیک و خلل در آسایش شهروندان شود، گفت: برای خروج مجتمع های تجاری از هسته شهر، اقدامات لازم را برای ساختمانی روبروی خیابان مهمانسرا انجام داده ایم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر 15 ماه از عمر شورای شهر در دوره چهارم می گذرد، اظهار داشت: انتظار ما این است که با توجه به قابلیت هایی که شهردار قائمشهر در پیگیری مطالبات دولتی از بانک کشاورزی و مواردی از این دست از خود نشان داده است، حمایت های همه جانبه ای از او شود و مسئولان به بهانه های مختلف، در کار او اخلال ایجاد نکنند.

*بودجه دولتی ما اندک است

رئیس مرکز هتل داری وگردشگری ساری در ادامه گفت و گو با تصریح کرد: ما در این مرکز از طریق برگزاری آموزش های غیر رسمی کوتاه مدت و همین طور بخشی از آموزش رسمی خدمت ارائه می کنیم.

میرزایی با بیان اینکه دوره های ما در این مرکز یک ماهه، 45 روزه و دوماهه است، افزود: در هر دوره آموزش غیر رسمی، بالغ بر 100 نفر را آموزش می دهیم که در طول سال این تعداد بین 600 تا 800 نفر متغیر است.

وی با بیان اینکه ما در دوره علمی - کاربردی رسمی این مرکز در مقطع کارشناسی 350 نفر دانشجو داریم، گفت: گردشگری، هتل داری، صنایع غذایی، طراحی دوخت و فرش دست بافت در این مرکز آموزش داده می شود.

رئیس مرکز هتل داری و گردشگری ساری با بیان اینکه بودجه دولتی ما اندک است، اظهار داشت: ما برای تامین هزینه های مرکز راهکارهایی برای خودکفایی از طرقی نظیر اجاره سوئیت های گردشگری و... در نظر گرفتیم.

میرزایی گفت:بخشی از هزینه های یومیه وحقوق کارمندان از طریق شهریه دانشگاه تامین می شود.

وی با اشاره به اعتقاد خود مبنی بر آنکه استان مازندران پیش از قطب کشاورزی بودن ،قطب گردشگری است، افزود: مرکز شماره 17 هتلداری تنها مرکز و بزرگ ترین مرکز است که مسائل مربوط به گردشگری را آموزش می دهد

 


  • پنجشنبه 28 آبان 1394-18:24

    سینما چی پس/

    • ---محمد فاسم پور----پاسخ به این دیدگاه
      يکشنبه 30 فروردين 1394-11:27

      عرض سلام و ادب محضر مهندس سعید میرزایی رئیس مرکز هتلداری ساری ,
      امیدوارم همواره موفق و پیروز باشید...
      مثل همیشه پرتلاش

      • يکشنبه 3 اسفند 1393-0:1

        جناب میرزایی به جای ساختمون چند طبقه به فضای سبز قائمشهر بپرداز قائمشهر در حال مرگه ،فضای سبزنداره چرا... فقط به دنبال ساختمونهای بلند هستی؟؟؟شهر مثل کویر شده ناسلامتی اینجا شماله نه کویر،زباله ها درشهربیدادمیکنه یک زباله دونی توشهر نیست فمردم یه پارک ندارن توبه فکر ساختمون ده طبقه ای؟؟؟سیاهرود مرده نمی بینی؟؟؟چرا هیچ کاری براش نمیکنی؟؟؟؟هرچه درخت ازقدیم بوده نابود شده...؟؟؟؟؟؟؟؟

        • یوسف قربانی پاسخ به این دیدگاه 4 1
          پنجشنبه 27 آذر 1393-8:37

          مهندس میرزایی در قلب ما جا داری

          • چهارشنبه 26 آذر 1393-21:57

            جناب مهندس میرزایی مدیری جوان و خلاق و پویا هستند که خوشبختانه در دوره چهارم تا به اینجا عملکرد بسیار خوبی داشتند.حداقلش اینه که از منتخبین ادوار گذشته که پرونده های آنچنانی دارند و اختلاس ها و.... بهتر عمل کرند .ضنا بزرگوارای که کامنت گذاشت و در مورد کاندیدای احتمالی نوشت؛ مگر شما برای رای دادن به شخص مورد نظر خودتان از کسی اجازه میگیرید که آقای میرزایی بدون هماهنگی با شما جلسه گذاشت که اینچنین آشفته شدید

            • سه شنبه 25 آذر 1393-19:16

              جناب میر زایی کوتنایی
              باسلام
              خواهشمند است کوتنا و چشمه سر را منطقه دو اعلام کن نه پل هوایی که روزگاری مرکز شهر قائم شهر بوده

              • قائمشهر ی همسایهپاسخ به این دیدگاه 3 12
                سه شنبه 25 آذر 1393-16:47

                جناب سعید میرزایی حق دارید مئسولین را تهدید کنید که حق ندارند در کار شهردار دخالت کنند چون ... تو شهرداری مشغول به کار کردید دم ودستگاه شهرداری قائمشهر را بردید به سازمان فنی وحرفه ای استان تا براشون کارهای عمرانی انجام بدید با یکی از کاندید اهای احتمالی آقای ...در ...جلسات انتخاباتی میذارید باید هم اینگونه صحبت بکنید فکر می کنید مردم از همه چی بی اطلاع هستند و فقط تو میفهمی .جناب سعید میرزایی اگر نباشه دخالت مئسولین و رسانه های مانند مازندنومه کارهای که شماها می کنید در خفا سنگ روی سنگ بند نمیشه و هر کاری که دلتان خواست می کنید نمونه آن جذب خانوادگی و فامیلی بعضی از اعضای شورای شهر قائمشهر و ... پس سعید جان بشین کارهای انتخاباتی خودتان رابرای مجلس آینده در ... به همراه ... انجام بده و نگران دخالت مئسولین نباش . باتشکر از جناب صادقی مدیر سایت وزین مازند نومه که در تنویر افکار عمومی از بهترین ها هستند.


                ©2013 APG.ir