تعداد بازدید: 3065

توصیه به دیگران 0

جمعه 28 آذر 1393-16:14

پاسخ فرماندار قائم شهر به منتقدان فروش زمین نساجی

فروش زمین مطرح نیست/به دنبال استفاده ابزاری از کارگران هستند

مهدی محمدی: سرمایه گذار شرکت نساجی عنوان کرد توان پرداخت بدهی انباشته شده به بانک را ندارد و بانک ملی هم آن را بابت طلب خود تهاتر کرد.


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، خبر ارسالی روابط عمومی فرمانداری قائم شهر: مهدی محمدی -فرماندار قائم شهر- در خصوص آخرین وضعیت پیگیری مطالبات کارگران بازنشسته شرکت نساجی مازندران اظهار داشت: کارگران نساجی سالها کار کردند و امروز حقوق معوقه خود را مطالبه می کنند و همه باید کمک کنیم تا آنها به حق خود برسند، ولی متاسفانه بعضی ها به دنبال استفاده ابزاری از کارگران هستند .

وی با بیان این که بانک ملی ایران 20 میلیارد تومان به کارخانه نساجی وام پرداخت کرد که امروز به 73 میلیارد تومان تبدیل شد، افزود: کارخانه در سال 86 به خارج از شهر در جاده علامه طبرسی (جاده نظامی) منتقل شد و در حال حاضر 350 کارگر مشغول کار هستند .

فرماندار قائم شهر با بیان اینکه بحث فروش زمین مطرح نیست، اذعان داشت: پس از آنکه سرمایه گذار شرکت نساجی عنوان کرد توان پرداخت بدهی انباشته شده به بانک را ندارد، بانک ملی هم آن را بابت طلب خود تهاتر کرده است .

وی ادامه داد: تمام تلاش ما این است تا در قبال این تهاتر، هم مطالبات کارگران پرداخت شود و هم 40 درصد این ملک برای انجام خدمات عمومی به شهروندان اختصاص یابد.

فرماندار قائم شهردر ادامه به مطلب پایگاه خبری وارش اشاره کرد و اظهار داشت: من به خبرنگار این سایت گفتم که آمار تعداد بیکاران اداره تعاون کار و رفاه اجتماعی کامل نیست چون همه متقاضیان و نیروهای جوان در اداره کار ثبت نام نمی کنند، ولی متاسفانه مدیران این سایت برداشت خودشان ازاین جمله را تیتر کردند که معتقدیم این کار درست نیست.



    ©2013 APG.ir