تعداد بازدید:

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 12 مرداد 1384-0:0

هشدار به احمدي نژاد

ستاد حمایت مردمی ريیس جمهور منتخب در مازندران با ارسال نامه ای به وی پیرامون نفوذ صاحبان ثروت و قدرت و رانت خواران در دولت اصول گرای آینده هشدار داد.



در این نامه با اشاره به تلاش مذبوحانه شماری از مدیران وابسته به کانون های ثروت و قدرت که دغدغه ای جز ماندن در پست های خود ندارند، برای ورود به طیف اصول گرایان و دولت جدیدآمده است: جماعتی که خود طفیلی مافیای ثروت و قدرت هستند درصددند تا در جنبش اصول گرایان رخنه و آن را منحرف کنند؛ آنان سعی دارند شکل نوینی از سهم خواهی در دولت آینده را به نمایش بگذارند.
در این نامه تصریح شد: کارگزاران زر و زور که در سالیان اخیر بر سفره بیت المال بیتوته کرده و منابع و معابر اقتصادی را در قدرت خود داشتند رایحه خوش خدمت اصولگرایان در دولت آینده را طوفانی ویرانگر بر کاخ های خود پنداشتند و امروز به هر حیله ای متوسل شده اند.
این ستاد با انتقاد از مدعیان دورغین اصول گرایی که در پوشش های مختلف تلاش زیادی در نزدیکی خود به دولت آینده دارند یادآور شد: لایه ای از مدیران سیاسی و اقتصادی استان که باباند ثروت و قدرت نیز پیوند دیرینه دارند و لایه ای دیگر سران جریان های سیاسی که در مراکز مهم استان و قوای سه گانه جا خوش کردند بر خلاف وظایف قانونی وذاتی خود سخنگو و مدافع جریان قدرت و ثروت شده اند و نمی توانند امروز پژواک اصولگرایان تلقی شوند.
در این نامه به دکتر احمدی نژاد توصیه شده است که تحت هیچ فشاری کم ترین مماشات و مصلحت اندیشی را در برخورد با عناصر فرصت طلب رواندارد چرا که پشتیبان اصلی او امام عصر «عج» و ملت است.   (kayhannews)


    ©2013 APG.ir