تعداد بازدید:

توصیه به دیگران 1

شنبه 22 مرداد 1384-0:0

مهدي پور : احتمال رای آوردن من زیر 50 درصد است!

گفت و گوي koshti بايکي از نامزدهاي ریاست هیات کشتی مازندران.


ثبت نام نامزدهای ریاست هیات کشتی مازندران هنوز آغاز نشده و با توجه به اخباری که از گوشه و کنار به گوش می رسد می توان پیش بینی کرد شاخص ترین نامزدهای هیات این استان چه کسانی خواهند بود.
مهندس علی مهدی پور یکی از این افراد است. منتقد جدی نقی کلانتری رییس سابق و نماینده فعلی سازمان لیگ در این باره می گوید:
فکر شرکت در انتخابات را در سر دارم ولی باز هم باید این تصمیم را بررسی کنم تا با در نظر گرفتن تمام جوانب امر شرایط حضورم در انتخابات را ارزیابی کنم. در این زمینه با دوستانم، دست اندرکاران کشتی و مجمع صحبت خواهم کرد.
اگر مهدی پور رییس شود چه کارهایی انجام خواهد داد؟ او پاسخ می دهد:
اگر از مجمع رای بیاورم برنامه های زیادی برای مازندران دارم. باید از نیروها و بضاعت های خود نهایت استفاده را ببریم. کمیته های مختلف باید فعال شوند و مازندران به دو منطقه شرق و غرب تقسیم شود و هر منطقه با رییس مجزا کار خود را انجام دهد. مازندران مهد کشتی است ولی خیلی از مناطق کشتی گیر ساز که از مربیان دلسوز و کارکشته ای هم سود می برند از امکانات اولیه کشتی دور هستند.
مهدی پور اضافه می کند:
اگر رییس شدم این کارها را خودم انجام می دهم وگرنه امیدوارم رییس جدید برای پیشرفت و اعتلای کشتی استان کارهای لازم را انجام دهد. باید به کشتی گیران، مربیان و هیات های کشتی شهرستان ها بهای بیشتری داد تا کشتی در مازندران پویاتر از قبل شود. ضمنا استان ما باید کرسی های بیشتری در فدراسیون کشتی داشته باشد. باید در هیات رییسه فدراسیون نماینده ای داشته باشیم که در جلسات حضور فیزیکی داشته و در تصمیم گیری ها موثر باشد.
و اما پایان بخش حرف های مردی که می خواهد رییس هیات کشتی مازندران شود:
در حال حاضر احتمال رای آوردن من زیر 50 درصد است به همین دلیل برای شرکت در انتخابات کمی مردد هستم. در هر حال امیدوارم عدالت کاملا رعایت شده و انتخابات هیات کشتی مازندران در فضای سالم و عادلانه ای برگزار شود، این به سود کشتی استان است.


    ©2013 APG.ir