تعداد بازدید: 2134

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 24 مرداد 1384-0:0

فردا ؛ اولين نمايشگاه الکامپ مازندران افتتاح مي شود

اين نمايشگاه ساعت 11 صبح فردا با حضور مسئولان و مديران بومي و کشوري ، در جمع شرکت هاي معتبر داخلي و خارجي افتتاح مي شود.


مرتضي کاظميان-مدير نمايشگاه-طي تماس تلفني به mazandnume گفت:اولين نمايشگاه الکامپ در 5 کيلومتري جاده ساري-نکا (جنب ايران خودرو)برپا مي شود که هر روز از ساعت 11تا 9 شب، به طور يک سره پذيراي علاقه مندان خواهدبود.

كاظميان اظهار داشت: با توجه به بسترهاي اقتصادي ايجاد شده در مازندران و روند رو به پيشرفت صنعت الكترونيك و IT در اين استان، لزوم برگزاري يك نمايشگاه بين‌المللي در منطقه شمال كشور ضروري به نظر مي‌رسد.وي گفت:تجارت الكترونيكي، دولت الكترونيكي،‌ آموزش الكترونيكي، مديريت اطلاعات در سازمان‌ها، فناوري اطلاعات و برنامه‌ريزي سازماني و نيز امنيت در فناوري اطلاعات و ارتباطات از عمده محورهاي نمايشگاه مذكور است.

خبرهاي نمايشگاه هر روز در ويژه نامه نشريه"عصر ارتباط" چاپ خواهد شد.گفتني است وسايل رفت وآمد مراجعه کننده ها هم از ميدان امام ساري مهيا شده است.

اين نمايشگاه كه توسط انجمن SPC و با همكاري سازمان بازرگاني استان مازندران برپا مي‌شود، از فردا تا 29 مرداد ماه در مرکز استان برپاست.



    ©2013 APG.ir