تعداد بازدید: 2104

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 24 مرداد 1384-0:0

انتقاد يک پيشکسوت کشتي از حاجي زاده : مربیان جلو این کشتی گیر کوتاه مي آيند

سیف پور: فدراسیون بیش از حد از حاجی زاده حمایت می کند.


 


ابراهیم سیف پور دارنده دو مدال طلای جهانی و مرد طلایی مسابقات جهانی منچستر در سال 65  از این که مهدی حاجی زاده در لهستان بی مقدمه و بدون منطق خاص از وزن 74 به 84 کیلوگرم رفته نمی تواند به راحتی بگذرد و می گوید:


ما نمی توانیم فقط و فقط به حاجی زاده ایراد بگیریم. او تحت نظر مربیان این کار را کرده است. وقتی کشتی گیری در یک تورنمنت ساده نمی خواهد کشتی بگیرد چه توقعی است که در رقابت های جهانی مدال بگیریم. از بس که مربیان جلو این کشتی گیر کوتاه آمده اند حالا او خودش را در جایگاهی می بیند که برود به آن ها پیشنهاد بدهد که به یک وزن بالاتر برود. اگر صنعتکاران بالای سر این تیم می ماند هر کسی جرات نمی کرد حرف بزند. به هر حال مربیان و فدراسیون بیش از حد از حاجی زاده حمایت می کنند.


 دارنده مدال طلای یوکوهاما در سال 61 از وزن 120 کیلو در پایان صحبت هایش اضافه می کند: زمانی بود که مردم روی قهرمانان شان پوئن شماری می کردند. مثلا به تختی، موحد و... شش امتیاز می دادند. همه این احتمالات قبل از مسابقات بود ولی حالا باید برای قهرمانان مان دست به دعا شویم تا بلکه مدال بگیریم. در هر صورت امیدوارم همین تیم نتیجه لازم را در بوداپست بگیرد.(koshti)



    ©2013 APG.ir