تعداد بازدید: 2161

توصیه به دیگران 1

دوشنبه 24 مرداد 1384-0:0

آغاز بازسازي سينماهاي مركز استان

با تخصيص اعتبار،سينماهاي مازندران در ماه رمضان بازسازي مي شود.


 عصريك شنبه 23 مرداد مديران ، نهادها و دستگاه هاي اجرايي مازندران طي يك برنامه ي ويژه در سينما سپهر ساري به تماشاي فيلم سينمايي “ شارلاتان ” نشستند . پيش از اكران فيلم محمد مهدوي جمناني مديرحوزه هنري مازندران طي سخناني كوتاه اظهار داشت : هدف اصلي ما از اين نشست ها واكران فيلم براي مديران در واقع ،فرهنگ سازي جهت آشتي جامعه با سينما است ، تا آن جا كه در يك سال گذشته درصد قابل توجهي به مخاطبان سينما در استان افزوده شده است .

وي سپس با برشمردن ديگر اهداف اين نشست ها افزود:احترام به خدمات شايسته مديران و ايجاد فرصتي براي اوقات فراغت خانواده ها از ديگر اهداف ماست كه در آينده نزديك سعي در جذب همه ي مخاطبان به خصوص نخبگان خواهيم داشت .

 عضو شوراي اكران سينماهاي كشور ادامه داد : من از مديران و اصحاب رسانه ها به ويژه مطبوعات خدوم و شايسته مي خواهم تا به اين جريان كمك و ياري رسانند تا ما درچنين فضايي بتوانيم سينماهاي تحت پوشش را بازسازي نماييم . محمد مهدوي به خداحافظي استاندار اشاره كرد و گفت : من از زحمات و خدمات آقاي مهندس پنجه فولادگران به سهم خودم و به نمايندگي از جامعه ي فرهنگ و هنر تقدير و تشكر مي كنم و اين مژده را به همه مدعوين محترم مي دهم كه با كمك قابل توجه استاندار و مهندس بنايي رئيس سازمان مديريت و برنامه ريزي سينماهاي مركز استان به نحوشايسته اي بازسازي خواهند شد والبته اميدوارم با گشايش اعتبار ، اين كار در ماه مبارك رمضان صورت پذيرد .

حوزه هنری مازندران  - (hozeh_artsari@yahoo.com)



    ©2013 APG.ir