تعداد بازدید: 3151

توصیه به دیگران 1

شنبه 29 مرداد 1384-0:0

خزر هم چنان قرباني مي گيرد!

از ابتداي مرداد ماه جاري تاكنون 41 تن در درياي مازندران غرق شدند.


شمارغرق‌شدگان درياي مازندران با وجود هشدارهاي فراوان ناجيان غريق هم چنان نسبت به ماه‌هاي گذشته روند صعودي دارد. اين در حاليست كه تنها در هفته اول مرداد ماه 13 تن در درياي مازندران غرق شدند، اما با فرا رسيدن هفته دوم مرداد اين آمار به 21 تن رسيد.

از اين ابتداي مرداد ماه تاكنون بيشترين تعداد غرق‌شدگان را به ترتيب 11 تن نوشهر،11 تن بابلسر، 6 تن تنكابن، شهرستان‌هاي نكا، ساري، محمود آباد، نور، آمل و جويبار هركدام يك نفر و 7 تن ديگر در نقاط مختلف استان مازندران به خود اختصاص دادند.

بهزاد پور‌محمد رييس ستاد حوادث غيرمترقبه استان مازندران با اعلام اين كه تمامي اين افراد در خارج از طرحهاي سالم‌سازي درياي مازندران غرق شدند، گفت: در حال حاضر 52 طرح سالم‌سازي در استان مازندران مشغول به فعاليت هستند كه در اين ميان 120 منطقه مشرف به خطر نيز با توجه به افزايش تعداد غرق‌شدگان با استقرار تعداد قابل توجهي نجات غريق از بروز خطرات احتمالي جلوگيري مي‌كنند.

گفتني است بر اساس آمارهاي ثبت شده در استان مازندران در سه ماهه نخست امسال 55 تن (53 مرد و 2 زن) در درياي مازندران غرق شدند كه از اين ميان 4 تن در فروردين ماه، دو تن در ارديبهشت ماه و 49 تن در خرداد ماه در امواج دريا كشته شدند.

اين در حاليست كه در سال گذشته 256 تن در درياي مازندران غرق شدند كه از ميان آنها 231 تن مرد و 25 نفر زن بودند.(isna)



    ©2013 APG.ir