تعداد بازدید: 3524

توصیه به دیگران 0

جمعه 5 دی 1393-14:50

سرخرود آب می خواهد/قطعی آب مردم را کلافه کرده است

در جلسه شورای اداری سرخرود مطرح شد: قطعی مکرر آب و ناکافی بودن ظرفیت آب شهر، مردم را کلافه کرده است/ کمربندی سرخرود ناامن است.


 

مازندنومه؛ سرویس سیاسی، الیاس حقیقی:  با حضورامام جمعه، بخشدار، شهردارو مدیران بخش سرخ رود و فرماندار شهرستان محمودآباد جلسه شورای اداری این بخش در سالن آتش نشانی شهر سرخ رود برگزار شد.

سید احمد هاشمی سوته -بخشدار سرخ رود - در این جلسه با بیان این که مقاومت در اثبات حق قانونی استفاده صلح آمیز انرژی هسته ای با رویکرد صلح و دوستی، ایجاد روحیه ایران دوستی به جای ایران ستیزی در جوامع بین المللی و کم کردن فشار تورم از مهمترین دستاوردهای دولت تدبیر و امید است، گفت: مدیران ما در داخل نیز باید روحیه امید را در دل مردم بیدار کنند و با کار و تلاش شبانه روزی بتوانند بار سنگین مشکلات را از دوش مردم بردارند.

وی از وجود مشکل آب کشاورزی انتقاد کرد و گفت: با توجه به قرار گیری سرخ رود در قسمت پایین دست رودخانه هراز در فصول مختلف، مشکل آب را داریم، مثلا در فصول پر آب که رودخانه را رها می کنند مشکل دفع آب اضافه را داریم و در فصول کم آب که آب را می بندند کشاورزان ما مجبور به ترک زمینهای خود یا استفاده از پمپ آب برای آبیاری آن می گردند که این مشکل نیاز به همت استانی و کشوری برای مرتفع شدن دارد.

بخشدار سرخ رود نسبت به استقرار ادارات در بخش سرخ رود ابراز امیدواری کرد و گفت: تاکنون ادارات متعددی از جمله نمایندگی ثبت احوال، اداره دارایی، اداره ثبت اسناد و اداره ورزش و جوانان مسقر شده اند و در تلاش برای استقرار ادارات دیگر از جمله آموزش و پرورش و... هستیم تا مردم سرخ رود مجبور نباشند فاصله طولانی شهرستان را برای انجام امور اداری خود طی کنند.

*کمربندی شهر ناامن است

حجت الاسلام قبادیان درزیان -امام جمعه سرخ رود -نیز با حضور در اولین جلسه شورای اداری این بخش با مثالی از تدبیر پیامبر اکرم در جنگ صفین و تدابیر ایشان برای فتح مکه بدون خونریزی، مدیران شهرستان را به تدبیر و درایت در امور دعوت کرد.

وی گفت: یک مسوول در نظام مقدس جمهوری اسلامی امانت دار امانتی است که به برکت خون شهدا و به رهبری امام (ره) و به رهبری امروز مقام معظم رهبری و با تدابیر ریاست محترم دولت تدبیر و امید به مدیران سپرده شده و مدیران باید در حفظ و حراست از این امانت دقت بالایی داشته باشند.

اسماعیل عبدی -رییس شورای اسلامی شهر سرخ رود- به نمایندگی از شوراها وشهردار شهر مشکل تامین آب را از مهمترین مشکلات حال حاضر دانست و گفت: قطعی مکرر آب و و ناکافی بودن ظرفیت آب شهر مردم را کلافه کرده است.

وی همچنین به ناامنی کمربندی شهر اشاره کرد و گفت: تا زمانی که وضعیت کمربندی از بلاتکلیفی خارج نشود، ما هیچ اقدام موثری برای روشنایی و مسایل امنیتی این جاده نمی توانیم انجام دهیم.

*آیند درخشان سرخرود

سیف الله فرزانه -فرماندار شهرستان محمودآباد- در این جلسه گفت: سرخ رود با توجه به ظرفیت بالایی که دارد، آینده درخشانی در انتظار آن است.

وی با بیان این که زیر ساختها در سرخ رود بسیار آماده است، افزود: این بخش دارای 40 روستا و بیش از 21 کیلومتر نوار ساحلی است که این ظریفت بسیار بیشتر از چند شهرستان استان مازندران است.

فرزانه گفت: پیگیر احداث سد لاستیکی در سرخ رود هستیم و مطمئنا در اولین سفر رییس جمهوری به این شهرستان از مهمترین خواسته های ما احداث هر چه سریعتر سد لاستیکی خواهد بود.

وی از بنیاد مسکن خواست تا در ارائه طرح های مناسب هادی روستا از مشاوران روستایی از جمله دهیاران و شورا ها کمک بگیرد.

 


  • دوشنبه 8 دی 1393-7:53

    پس اون فرماندار داره چیکار میکنه.دولت تدبیر میبایست این اقا رو میزد پارکینگ.متاسفافنه با ... فعلا ماندگار شده...

    • شیری از سرخرودپاسخ به این دیدگاه 1 1
      شنبه 27 دی 1393-21:45

      آقای بخشدارهاشمی سوته؛بارک الله تو،حالا دلسوز شدی،...


    ©2013 APG.ir