تعداد بازدید: 2932

توصیه به دیگران 2

دوشنبه 8 دی 1393-14:19

مهدی محمدی:

مشکلات نساجی در پایان راه/زمین فروخته نمی شود

فرماندار قائم شهر: مطالبات کارگران کارخانه نساجی از شنبه آینده قابل پرداخت است/بزرگترین مشکل ما زباله شهرستان است/ امکان زیرگذر شدن پل تقاطع شهید مهدوی وجود ندارد.


مازندنومه؛ سرویس سیاسی، رضاشریعتی: مهدی محمدی -فرماندار قائمشهر- در نشست خبری که در محل سالن فرمانداری برگزار شد، گفت: حماسه 9 دی تجدید بیعت با آرمانهای انقلاب اسلامی وامام (ره) بود.

عالی ترین مقام دولت تدبیر وامید در شهرستان قائمشهر با بیان اینکه رسانه ها محل نقد وانتقاد هستند، ضمن تاکید بر آنکه ما از نقدها استفاده می کنیم، افزود: دولت تدبیر وامید از تمام نقدها  استقبال می کند.

  فرماندار قائمشهر ضمن تشکر از استاندار ومجموعه استانداری مازندران با تاکید بر آنکه او ومعاونانش در تمام حوزه ها از حمایت های استانی برخوردار بوده اند، بیان داشت: استاندار مازندران ظرف مدت 9 روز در سه جلسه پیرامون مشکلات باشگاه نساجی حضور داشت و مجموعه استانداری در مواردی که نیاز به حضور او ومعاونانش داشتیم، پای کار بوده است.

*مطالبات کارگران کارخانه نساجی از شنبه آینده قابل پرداخت است

محمدی ضمن اشاره به اقدامات چند وقت اخیر پیرامون کارخانه نساجی مازندران گفت: جلسات مختلفی در دفتر مدیر بانک ملی، دفتر مدیر پارلمانی و دفتر مدیریت دارایی برگزار شد که در آن نگاه های مختلفی به موضوع نساجی وجود داشته است.

وی با بیان اینکه طلب کارگران کارخانه نساجی طلب ممتازه است، اظهار داشت: مطالبات کارگران کارخانه نساجی از شنبه آینده قابل پرداخت است.

فرماندار قائم شهر در خصوص طریقه پرداخت مطالبات کارگران نساجی مازندران گفت: جلسات مختلفی با حضور نمایندگان قشر کارگری در پایتخت و استان شکل گرفت که در نهایت موضوع فروش زمین به طور کامل منتفی شد.

وی افزود: بر اساس پیگیری های مسئولان و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، اراده ای جمعی در شهرستان شکل گرفت تا از طریق ارائه تسهیلات (دوازده میلیارد تومان وام) از سوی بانک ملی کارگران را به حقوق به حقه خود برسانیم.

محمدی اذعان کرد: طی چند روز آینده مطالبات بازنشستگان نساجی مازندران که تعداد زیادی از آنها حکم اجرای احکام را دارند، حداکثر ظرف مدت ده روز بر طبق لیست 70 نفره کارگری که برای پیشگیری از ازدحام کارگران تهیه شده است، پرداخت می شود.

*زیرگذر یا روگذر؟

فرماندار قائمشهر در خصوص کند شدن روند احداث تقاطع غیر همسطح شهید مهدوی بیان داشت :عده ای بر این نظر بودند که جای روگذر در این منطقه زیر گذر زده شود، اما در این صورت رودخانه تلار سوار بر کار می شد.

محمدی افزود: این پروژه شش ماه با توقف روبرو شد و کارشناسان طی دو مرحله بررسی مطمئن شدند که امکان زیرگذر بودن پل در این منطقه وجود ندارد.

وی ادامه داد: نتیجه این بررسی پس از تایید معاون عمرانی استاندار و معاون وزیر اجرایی خواهد شد.

*بزرگترین مشکل ما زباله شهرستان است

محمدی در پاسخ به سوال خبرنگاری در خصوص کمپوست قائمشهر و دلیل تمایل نداشتن سرمایه گذار گفت: بزرگترین مشکل ما در حال حاضر زباله شهرستان است که حدود 40 سال به این صورت دپو می شود.

وی ادامه داد: من به دلیل شناخت قبلی، فردی را معرفی کردم که می گوید روزانه هزار تن زباله را برای کمپوست لازم دارد.

محمدی با بیان اینکه به گفته سرمایه گذار در فاز اول پروژه 300 نفر و در فاز دوم با تاسیس نیروگاه در کنار کارخانه در مجموع 750 نفر مشغول به کار می شدند، افزود: چند جلسه با حضور من وسرمایه گذار ومسئولان شورای شهر شکل گرفت که دوستان درمرحله آخر گفتند پس سهم شهرداری چه می شود؟! یعنی می خواستند شهرداری هم در پروژه سهیم باشد.

فرماندار قائمشهر با بیان این که میزان زباله تولیدی قائمشهر 270 تن در روز است، تصریح کرد: با استاندار صحبت کردیم و گفتیم هزار تن در روز زباله می خواهیم که دکتر ربیع فلاح به معاون عمرانی دستور پیگیری داد. سرمایه گذار حتی گفته بود زمین کارخانه را هم با پول من بخرید اما در نهایت سرمایه گذار برای انجام پروژه به شهرستان دیگر استان رفت.

*تفاوتی بین شهردار و سرپرست شهرداری وجود ندارد

محمدی در پاسخ به سوالی در خصوص آخرین وضعیت سرپرستی شهردار قائم شهر اظهار داشت: تفاوتی بین شهردار و سرپرست شهرداری وجود ندارد و آقای حجازی مشغول فعالیت است و روند قانونی در حال طی شدن است.

محمدی در پاسخ به سوال خبرنگار مازندنومه مبنی بر آنکه یکی از سیاست های دولت تدبیر و امید و استانداری مازندران برگزاری هفته فرهنگی در شهرستان ها با مشارکت فرمانداری است، برنامه شما در این رابطه چیست؟ گفت: اگر سوال شما را خوب متوجه شده باشم در قالب شورای فرهنگ عمومی در آن حوزه سیاست گذاری هایی انجام می گیرد، منتهی باید اجازه دهیم کار مسیر قانونی خودش رو طی کند. آیت الله معلمی رییس شورای فرهنگ عمومی شهرستان است. تعداد زیادی از دستگاه ها و ادارات دولتی هم عضو هستند. انها می آیند، مباحث فرهنگی را مطرح می کنند بر مبنای حمع بندی آنها بقیه سازمان ها می آیند و انجام می دهند.


  • ورزشی نویسپاسخ به این دیدگاه 1 0
    دوشنبه 8 دی 1393-23:37

    مشکل نساجی حل شدنی نیست ومحمدی که ادعای خدمت دارد هم نتوانسته کاری انجام دهد مالک نساجی مازندران: امروز فهمیدم نساجی مازندران چه فدائی هائی دارد!!
    مهدی پرهام: باشگاه نساجی مازندران را تحویل مسئولان می دهم و می روم/ برای 6 میلیون تومان طلب قصد داشتند سطل آشغال باشگاه را هم ببرند
    www.mazandlig.com/news.aspx?id=38923


    ©2013 APG.ir