تعداد بازدید: 2397

توصیه به دیگران 0

دوشنبه 15 دی 1393-11:19

فرماندار میاندورود:

اختلاف سلیقه آری، تفرقه نه!

ارسطو قادری: کمرنگ کردن امیدواری مردم در جامعه و کشور حرکت در مسیر دشمن است .


مازندنومه، سرویس سیاسی: ارسطو قادری-فرماندار میاندورود- در جلسه هماهنگی ستاد دهه فجر شهرستان با بیان اینکه دهه فجر متعلق به همه اقشار است اظهار داشت: بهترین شکل برگزاری و گرامی داشت این ایام، مردمی کردن جشن ها است.

نماینده دولت تدبیر و امید در شهرستان میاندورود فاصله انقلاب ایران را با انقلاب های دیگر فاصله زمین تا آسمان دانست و تصریح کرد: یکی از این دلایل مردمی بودن انقلاب اسلامی بوده است، چرا که همه اقشار مردم برای پیروزی این انقلاب به پا خاستند.

وی اسلامی بودن این حکومت را دلیل دیگر برتری انقلاب اسلامی بر سایر مکتب های دنیا عنوان کرد و ابراز داشت: در کنار این دو موضوع رهبری هوشیار و منحصر به فرد حضرت امام (ره) نیز طلایه دار این انقلاب بوده است که عامل اعتلای نظام اسلامی است.

فرماندار میاندورود شکل دهی حضور مردم با افکار و سلایق مختلف را یکی از هنرهای بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: حضرت امام (ره) از همه سلایق و گروه های مختلف در راستای پیروزی انقلاب اسلامی بهره برد.

قادری با بیان اینکه در راستای حفظ ارزشهای دینی و انقلابی نیازمند وحدت هستیم، افزود: اختلاف سلیقه باید باشد اما تفرقه بر سر مسایل مختلف ممنوع است.

وی گفت: اگر نقد در کشور نباشد فایده ای ندارد اما باید از تفرقه پرهیز کنیم، ممکن است در مسیر نقدهایی باشد باید بپذیریم اما نباید گذاشت این موضوع باعث تفرقه شود.

نماینده دولت تدبیر و امید در میاندورود با تاکید بر اینکه دولت به دنبال وحدت است افزود: وحدت خواسته مقام معظم رهبری نیز می باشد و همه باید تلاش کنند که امیدی که در دل مردم ایجاد شده است را تقویت کنند.

وی ادامه داد: کمرنگ کردن امیدواری مردم در جامعه و کشور حرکت در مسیر دشمن است بنابر این نباید در سخن،رفتار و عملکرد خود به گونه ای عمل کنیم که باعث تضعیف مردم شویم.

قادری همچنین گفت: در این راه نیازمند بهره مندی از آراء و اندیشه های مختلف هستیم چرا که نمی توان دانایی و اندیشه را از بین برد بلکه باید اجازه داد تا مردم و جوانان افکار خود را بیان کنند.


  • پنجشنبه 18 دی 1393-12:2

    اگر انتخابات استانی شود نخبگان علمی فرصت معرفی پیدا می کنند و از انحصار یک قوم یا قبیله محلی جلوگیری می شود .در انتخابات آینده مجلس به تخصص و تجربه واقعی و بر اساس شایسته سالاری رای دهید ...


    ©2013 APG.ir