تعداد بازدید: 3730

توصیه به دیگران 2

چهارشنبه 17 دی 1393-14:48

دستور استاندار روی کاغذ ماند

با وجود دستور استاندار مازندران مبنی بر توقف ساخت و ساز در پارک نوشیروانی بابل، ساختمان سازی در روز تعطیل و به دور از چشم ناظران ادامه دارد+عکس


مازندنومه، سرویس اجتماعی: خرداد ماه سال جاری برای دعوت از شهروندان در مراسم کلنگ زنی یک مجتمع تجاری-فرهنگی در بابل، به مساحت 1000متر مربع و با اعتبار 750میلیون تومان، بنرهای در سطح شهر نصب شد که بلافاصله با واکنش مردم و فعالان محیط زیست روبه رو شد.

نتیجه پیگیری ها و اعتراض های مدنی باعث شد با دستور استاندار مازندران، عملیات ساختمانی متوقف شود که خبر آن را اینجا می توانید ملاحظه کنید.

اما از قرار، دستور مدیران استانداری فقط روی کاغذ بود و سخت و سازها هم چنان ادامه دارد.

عکس هایی که مشاهده می کنید در روز تعطیل جمعه گرفته شده است که کارگران مشغول بتون ریزی سکوهای مجتمع فرهنگی-هنری در پارک زنده یاد نوشیروانی بابل هستند.

مشخص نیست شهرداری بابل به کدام پشتوانه اداری یا سیاسی دلگرم است که علی رغم دستور شفاف و صریح استاندار مازندران مبنی برتوقف عملیات ساخت و ساز خلاف و غیر قانونی این مجتمع و نیز بی اعتنایی به خواست و اعتراض مدنی شهروندان، از فرصت تعطیلی روز جمعه، به دور از چشم ناظران به ادامه روند ساختمانی خود می پردازد!؟





  • از ورزشکاران داخل پارکپاسخ به این دیدگاه
    شنبه 20 دی 1393-18:44

    مدت ها است تعدادی از وسایل ورزشی داخل پارک خراب است و شهرداری کاری نمی کند حالا میخواهد تئاتر بسازد.
    شما داخل پارک واطراف آن را ببینید کثیف و خراب است اگر شهرداری این ها را درست کند بهتر است.

    • جمعه 19 دی 1393-10:31

      شهر بابل را یک عده جوان تازه بدوران رسیده که مدتی است وارد شهر شدند اداره می کنند و اصلا نمیدانند شهرکجاست و شهر را چطوری باید اداره کرد فقط یاد گرفتند همه جا را خراب کنند و ساختمان نو بسازند

      • پنجشنبه 18 دی 1393-21:40

        بابل وضع اسفناکی پیدا کرده و روز بروز خرابتر میشود وهیچکس نیست به وضع خراب این شهر توجه کند . شهرداری خودسرانه و بدون توجه به دستورات استانداری و اصول شهر سازی و بدون اطلاع از میزان ساخت وسازها در پارک ها هرکاری دلش میخواهد انجام میدهد.
        اقای استاندار یک فکری برای این شهر بکنید ونگذارید یک عده ...این شهر را خراب کنند .

        • پنجشنبه 18 دی 1393-9:11

          شهردار تاکنون درساخت زیرگذر پل محمد حسن خان هم خود سرانه عمل کرد که موجب تخریب تدریجی پل شده است .


          ©2013 APG.ir