تعداد بازدید: 4119

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 24 دی 1393-13:26

رئیس هیئت مدیره بانک ملی ایران:

از طرح‌های توسعه‌ای چوب و کاغذ حمایت می‌کنیم

دامادی: دست مجموعه بانک ملی را می‌بوسم که به داد کارگران نساجی رسیدند/روغنی: سالانه در شرکت چوب و کاغذ مازندران 380 هزار تن چوب مصرف می‌کنیم/همتی: عقب‌ماندگی 10 درصدی در زمینه رشد را در سه سال اخیر شاهد بودیم.


مازندنومه؛ سرویس اقتصادی، کلثوم فلاحی: محمد دامادی -نماینده مردم ساری و میاندورود در مجلس- و ناصر همتی -رئیس هیئت مدیره بانک ملی ایران- از شرکت چوب و کاغذ مازندران بازدید کردند.

 دامادی در نشستی که در سالن اجتماعات شرکت چوب و کاغذ مازندران برگزار شد، گفت: مشکل نساجی به گونه‌ای شده بود که فکر می‌کردیم لاینحل است.

وی ادامه داد: به عنوان سخنگوی فراکسیون کارگری مجلس، دست مجموعه بانک ملی را می‌بوسم که به داد کارگران نساجی رسیدند.

ابوالفضل روغنی -مدیرعامل شرکت چوب و کاغذ مازندران- هم در این نشست در سخنانی اظهار کرد: در سال‌های اخیر جزو اندک کارخانه‌هایی هستیم که با توجه به شرایط تحریم، توانستیم بیشتر از ظرفیت کارخانه، کار کنیم.

وی با بیان اینکه به دلیل کمبود چوب، طرح‌های توسعه‌ای شرکت باقی مانده است، گفت: در سال‌های دور به ازای هر هکتار، مجوز برداشت سه متر مکعب چوب داشتیم و الان به 5/0 تبدیل شده است.

روغنی افزود: سالانه در شرکت چوب و کاغذ مازندران 380 هزار تن چوب مصرف می‌شود.



وی با اشاره به پیشرفت فیزیکی واحد بازیافت در این کارخانه، اظهار کرد: بخشی از تجهیزات این خط معادل چهار میلیون دلار، وارد شده است و تاکنون برای احداث این واحد 35 میلیارد تومان هزینه کرده‌ایم.

این مسئول با اشاره به واردات بی‌رویه کاغذ، گفت: با وجود تاکیدات رهبری بر اقتصاد ملی و استفاده از تولید داخلی، واردات از معضلات بزرگی است که با آن مواجه هستیم.

وی با بیان اینکه وزارت آموزش و پرورش سالانه 50 هزار تن کاغذ مصرف می‌کند، تصریح کرد: از دولت درخواست داریم بازارهای هدف این چنینی را در اختیار تولیدات داخل قرار دهد.



پایان‌بخش این نشست هم اظهارات رئیس هیئت مدیره بانک ملی ایران بود.

همتی در سخنانی اظهار کرد: در شرایطی که در حال شروع خروج از رکود هستیم، تولید در کشور کار مهمی است.

وی با بیان اینکه عقب‌ماندگی 10 درصدی در زمینه رشد را در سه سال اخیر شاهد بودیم که باید جبران شود، ادامه داد: توسعه فعالیت‌ها باید در دستور کار قرار گیرد. شرکتی که توسعه نیابد، امکان بقا ندارد.

رئیس هیئت مدیره بانک ملی ایران، تصریح کرد: وقتی آقای دامادی گفت که نیاز است این شرکت توسعه یابد ما هم برای حمایت از توسعه شرکت چوب و کاغذ مازندران اعلام آمادگی کردیم.

وی با اشاره به اینکه برای ما خوب نیست که کاغذهای تولیدی این شرکت در انبارها بماند و واحدهای دولتی وارد کننده کاغذ باشند، گفت: تا وقتی سهامدار شرکت چوب و کاغذ مازندران هستیم از طرح‌های توسعه‌ای این شرکت حمایت می‌کنیم و قصد تعلل در اجرای این طرح‌ها نداریم.


  • شنبه 27 دی 1393-22:37

    متاسفانه شرکت چوب وکاغذ علیرغم گذشته موفقیت آمیز چند صباحی است که از سوء مدیریت وفرصت سوزی غیر قابل برگشتی رنج میبرد که جا دارد مسئولین دلسوز پیگیر این مهم باشند

    • باقر فرهادی سنگدهیپاسخ به این دیدگاه 1 0
      شنبه 27 دی 1393-21:53

      با سلام و درود بر نماینده جوان شهرستان ساری که با نگرش فرا منطقه ای جهت حل مشکل کارگران زحمتکش نساجی با فروتنی دست مسئولان بانک ملی را میبوسند ما هم با دید اینکه حل مشکل هر انسانی قابل تقدیر است متشکریم اما رهبر فقید انقلاب امام خمینی(ره)به تبعیت از رسول رحمت حضرت محمد (ص) دست کارگر را میبوسیدآقای دامادی مدیر عامل بانک ملی به شرکت چوب فریم هم آمدند ولی نتیجه آن کلی گویی و واگذاری به بخش خصوصی مطرح کردند ظاهرا نبود مواد اولیه که فرق اساسی با شرکتهای چوب کاغذ ونکا چوب ؟؟؟!!مانع از توسعه شرکت فریم میباشد یا فضای سبزی که سرپوشی بر محرومیت دودانگه فراموش شده است که باید تفرجگاه دارندگان زر و زور بشود و فرهنگ باورهای خوبشان دست خوش فقر بیکاری شود ؟؟؟!!!شاید تعداد جمیت رو به افول آن 7705نفری سال 90 که در معادلات سیاسی انتخاباتی آینده باعث عدم پیشنهاد توسعه چوبفریم شده ؟؟!!شاید لازم باشد این کورسو خاموش شود تا نماینده عزیزمان دوباره فروتنانه مجبور به دست بوسی شود ؟؟شاید لازم باشدمواد مخدری که کیلویی توزیع میشود به چند صد کیلو برسد و شاید لازم باشد خانه های بومیان به بیغوله تبدیل شود در چند سال اخیر چند گارگاه تولیدی در دودانگه تاسیس شد متاسفانه نمایندگان چشمهای خود را بر مدیریتهای نا کارآمد بستند آقای دامادی به قول ما کوهیها (وقتی خنه ره سو واجبه مسجد کمل دود کنه) هیج توضیح منطقی بر تصمیم دوگانه مدیریت ارشد وجود ندارد یا اگر دارد در سایت بانک نیامده این مردم بی کس منتظر جواب شما هستند چیزی که در حافظه تاریخی این مردم بی ادعا خواهد ماند خدایا چنان کن سرانجام کار تو خشنود باشی و ما رستگار.

      • مصطفی فقیه طبق دهپاسخ به این دیدگاه 1 0
        جمعه 26 دی 1393-1:18

        ساعت خواب... فکرنمی کنید دیر از خواب بیدار شدهاید


        ©2013 APG.ir