تعداد بازدید: 2311

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 17 شهريور 1384-0:0

براي توسعه ساري ، جشنواره برپا مي شود

اين جشنواره از 19 لغايت 25 شهريور برگزار مي‌شود.


صفا رنجبر -دبير شوراي توسعه شهرستان ساري- گفت: اين جشنواره يك هفته‌اي با همكاري دستگاه‌هاي اجرايي و تشكل‌هاي غير دولتي برگزار مي‌شود كه در روز نخست آن همزمان با مراسم افتتاحيه نمايشگاه «ردپايي توسعه» در معرض ديد علاقه مندان قرار مي‌گيرد.
وي اظهار داشت: اين نمايشگاه موفقيت ‌هيأت علمي، صنعتي، كشاورزي، فرهنگي و بازرگاني دستگاه‌هاي در سال‌هاي بعد از انقلاب به نمايش در مي‌آيد.
رنجبر افزود: در دومين روز اين جشنواره نيز فيلم سازان و عكاسان با روي كه براي امكان و كشور افتخار كسب كردند.
دبير جشنواره توسعه شهرستان ساري از برگزاري همايش تجليل از نخبگان فرهنگ و هنر ساري در سومين روز اين جشنواره خبر داد و تصريح كرد: نخبگان ادبيات، هنر ايران نظير محمود دولت آبادي و سعيد كياسري در اين روز به سخنراني خواهند پرداخت.
رنجبر ادامه داد: در چهارمين روز اين جشنواره بيش از 30 شهروند با موضوعات شغلي متفاوت در همايش تجليل از شهروندان نمونه شركت و قدرداني مي‌شوند.
وي اضافه كرد: در دو روز پاياني اين جشنواره همايش علمي و تخصصي شهرستان ساري به حضور نخبگان علمي برگزار و مقاله انديشمندان و صاحب نظران اجتماعي، فرهنگي و اقتصادي ارائه مي‌شود.
دبير جشنواره توسعه شهرستان ساري در پايان خاطر نشان ساخت: اين جشنواره با تلاش بيش از 8 ماه همكاري و كوشش 11 كميته، 6 كار گروه و دستگاه‌هاي فرهنگي استان و شهرستان ساري به انجام مي‌رسد.


    ©2013 APG.ir