تعداد بازدید: 5018

توصیه به دیگران 3

يکشنبه 5 بهمن 1393-10:58

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران:

با سیاسی کاری در هلال احمر برخورد می شود

سرپرست جدید هلال احمر بابلسر معارفه شد/مهدی ولی پور: به هیچ عنوان فعالیت سیاسی در جمعیت قابل پذیرش نیست و ضمن احترام به همه جناح ها و جریانات، در صورت مشاهده ی چنین فعالیت های برخورد خواهیم کرد.


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، حامد رهی: صبح یک شنبه مراسم تکریم و معارفه سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان بابلسر برگزار شد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان مازندران در این مراسم با بیان اینکه جمعیت هلال احمر یک موسسه ی غیر دولتی و غیر انتفاعی است گفت: توسعه فعالیت های فرهنگی  و اجتماعی از اولویت های هلال احمر مازندران است و در این مسیر به دنبال تقویت ساختار اداری و تشکیلاتی هستیم.

مهدی ولی پور با اشاره به نقش اطلاع رسانی مستمر در این نهاد افزود: اطلاع رسانی صحیح و به موقع یکی از اولویت های فعالیت امدادی در هلال احمر است و این اطلاع رسانی حق مردم است تا جریان فعالیت های جمعیت باشند.

وی با اشاره به حضور پرشور داوطلبان و جوانان در برنامه های امدادی هلال احمر گفت: براساس اساس نامه ی سازمان یک درصد جمعیت شهرستان و پنج درصد جمعیت جوانان باید در هلال احمر فعالیت داشته باشند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران در بخش دیگری از سخنان خود در جمع داوطلبان جمعیت هلال احمر شهرستان بابلسر با بیان این مطلب که سیاسی کاری در هلال احمر یکی از آفت های این نهاد خواهد بود تاکید کرد: به هیچ عنوان فعالیت سیاسی در جمعیت قابل پذیرش نیست و ضمن احترام به همه جناح ها و جریانات  در صورت مشاهده ی چنین فعالیت های برخورد خواهیم کرد.

در ادامه ی مراسم علی  پورباقر -رییس پیشین هلال احمر بابلسر- با بیان اینکه در شرایط سخت مالی و اعتباری به کمک هلال احمر استان توانستیم اقدامات موثر و ماندگاری در بابلسر داشته باشیم، گفت: دوره های عمومی امداد و نجات و آموزش کمک های اولیه در بابلسر بخشی از اقدامات انجام شده در این شعبه است.



وی همچنین با قدردانی از اعضای شورای شهر و شهرداری بابلسر در واگذاری زمین برای احداث پایگاه هلال احمر بابلسر از همه ی جوانان این شهرستان برای کمک به رییس جدید این شعبه درخواست همکاری کرد.

درادامه مراسم نیز علی روستایی آهنگر به عنوان سرپرست جدید جمعیت هلال احمر شهرستان بابلسر معرفی شد.



سرپرست جدید جمعیت هلال احمر شهرستان بابلسر با اشاره به اینکه شهرستان بابلسر یکی از مسافرخیز ترین شهرستان های مازندران است توجه ویژه مدیر عامل جمعیت هلال احمر مازندران به این شهرستان را خواستار شد.



  • شنبه 30 آبان 1394-0:30

    سیاسی کاری که نمیشه ولی پارتی بازی که حتما میشه

    • پنجشنبه 11 تير 1394-11:24

      خدایا تا به کی منتظر باشیم که از شعار گرایی به شعور گرایی برسیم

      • جمعه 10 بهمن 1393-20:56

        آقای ولی پور خودت که نماد کامل یک سیاسی کار هستی.
        ...

        • سه شنبه 7 بهمن 1393-18:54

          امیدوارم که با سیاسی کاری برخورد شود چون هلال احمر جای سیاست نیست

          • دوشنبه 6 بهمن 1393-12:29

            تا آنجایی که دوستان می دانند رئیس جدید بابلسر از جبهه اصلاحات ... بوده... پس چرا آقای مدیر کل می گویند با سیاسی کاری در هلال احمر برخورد می شود


            ©2013 APG.ir