تعداد بازدید: 3040

توصیه به دیگران 0

سه شنبه 7 بهمن 1393-15:20

مهدی محمدی:

جشنواره پرتقال در قائم شهر برگزار می شود

فرماندار قائم شهر: بیش از 72 هزار میلیون ریال طرح در ایام دهه فجر در قائم شهر افتتاح می شود/مدیران مکلف به پاسخگویی به خبرنگاران هستند/جشنواره پرتقال و چند جشنواره دیگر با همکاری جهاد کشاورزی برگزار می شود.


مازندنومه، رضا شریعتی: مهدی محمدی -فرماندار قائمشهر- در جلسه کارگروه رسانه ای شهرستان قائمشهر در محل سالن اجتماعات فرمانداری، با بیان اینکه اصحاب رسانه در هر زمان که لزوم پیدا کرده بود در کنار مسئولان حضور داشتند گفت: ما به عنوان سرایداران مردم در این محل ایفای نقش میکنیم وآرزو می کنیم دولت تدبیر وامید در عمل در خدمت رسانی به مردم ایران موفق باشد.

فرماندار قائمشهر با اشاره به سه شهید شهرستان قائمشهر که قبل از پیروزی تقدیم انقلاب شد، گفت: به اعتقاد من در دوران معاصر فردی که بتواند همه تفکرات، احزاب و گروهها را زیر یک خیمه جع کند، جز امام بزرگوار نبود که مردم به واسطه آن اتحاد بدون رفراندوم، ایشان را به عنوان پیشوا انتخاب کردند.

وی با بیان اینکه دولت تاکنون پیروزی ها وخدمات قابل توجهی داشته است، اذعان کرد: ما بنا نداریم آمار و وعده دروغ بدهیم و دولت با همان سبک وسیاق بر سر وعده های خود باقی مانده است.

محمدی خاطر نشان کرد: بر خلاف جنگ ها ونزاع های کشورهای همسایه ما ایران جزیره امنی است که آن را مدیون رهبری انقلاب هستیم.

فرماندار قائمشهر در خصوص برنامه دهه فجر گفت: ما در ایام دهه فجر12 برنامه را به صورت کلان تر داریم که بیش از 72هزار میلیون ریال افتتاح پروژه و بیش از سه هزار میلیون تومان کلنگ زنی داریم.

وی با بیان اینکه مدیران مکلف به پاسخگویی به خبرنگاران هستند، از تمام مدیران دستگاه ها که پیگیر مطالبات مردم هستند، تشکر کرد.

محمدی خبر برگزاری جشنواره پرتقال و چند جشنواره دیگر با همکاری جهاد کشاورزی را داد واذعان کرد: به زودی زمان برگزاری آن اعلام خواهد شد.

*کارگروه به دنبال سهم خواهی نیست

میثم کاوه -مسئول کارگروه رسانه ای شهرستان قائمشهر- ضمن تشکر از فرماندار اظهار داشت: این کارگروه برای گرفتن دست مسئولان تشکیل شده است و هدف آن کمک به مسئولان در راستای خدمت گزاری به مردم و توسعه شهرستان قائمشهر است.

وی افزود: ما از تمام خبرنگاران قائمشهری برای عضویت در این کارگروه دعوت می کنیم و از همین جا اعلام می داریم هرگز هدف از دعوت از مدیران در این کارگروه، سهم خواهی از آنان نیست.

. در ادامه خبرنگار خبرگزاری ایسنا از مشکلات و موانع شهرستان قائمشهر سخن گفت و بحث خود را به سه قسمت اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی تقسیم کرد.

این خبرنگار با اشاره به پرداخت بدهی کارگران نساجی، ساماندهی چهارشنبه بازار، توجه به بخش خصوصی، تلاش برای احداث طرح هایی نظیر کارخانه کمپوست وایجاد یکدلی و یکپارچگی بین مدیران شهرستان در زمان تصدی محمدی گفت: اصحاب رسانه خواهان اهتمام مدیران در رسیدگی به مسایلی است که در کارگروه مطرح می شود.

وی با اشاره به ورودی های شهر و جذب گردشگر به عنوان اولین ظرفیت اظهار داشت: ورودی ها و خروجی های شهر نقش به سزایی در جذب گردشگر دارند که زیبا سازی آن ضروری است.

این خبرنگار با اشاره به دیگر ظرفیت شهرستان و قطب مرکبات بودن این شهر گفت: احداث کارخانجات آبمیوه سازی در شهرستان هم فرصت شغلی برای جوانان ایجاد خواهد کرد وهم باعث خواهد شد دست سودجویان کوتاه شود.

وی  با تهیه عکس هایی از کودکان کار، کودکان خیابانی و بیماران روانی که در خیابانهای شهر دیده می شوند، توضیحاتی ارائه داد.

  سرپرست خبرگزاری ایلنا با اشاره به همت خبرنگاران در تشکیل این کارگروه گفت: تشکیل کارگروه به همت یک فرد نیست و نشان از درایت خبرنگاران جوان شهرستان داربرای کسانی که دوربین شان شکسته است و کتک خوردند، یک اقدام قابل تحسین است.

 در ادامه نیز برخی از خبرنگاران نظرات خود را به فرماندار شهرستان انتقال دادند.

جلسه بعدی کارگروه رسانه ای قائم شهر، 28 بهمن ماه سالجاری با حضور رییس اداره راه و شهرسازی شهرستان برگزار خواهد شد و موضوع هم بررسی راه ها و زیرگذرهای شهرستان است.



©2013 APG.ir