تعداد بازدید: 2639

توصیه به دیگران 0

دوشنبه 13 بهمن 1393-11:6

آیت الله معلمی:

فضای مدیریتی قائم شهر را خوب ارزیابی می کنم

نمایشگاه توانمندی های زنان روستایی در جهاد کشاورزی قائم شهر افتتاح شد/امام جمعه قائم شهر: فضای مدیریتی شهرستان را خوب ومطلوب ارزیابی می کنم.


  مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، رضاشریعتی: مهدی محمدی -فرماندار قائمشهر- به مناسبت آغاز دهه فجر با آیت الله معلمی -امام جمعه شهرستان- دیدار کرد.

محمدی در این دیدار با بیان اینکه حتی دشمنان قسم خورده ایران هم می گویند بدون حضور کشور ما نمی توان برای منطقه تصمیم گرفت، اذعان کرد: رهبری واحد باعث پیروزی اسلامی شد و ملت ایران و رهبری توانستند انقلاب را تا آنجا که برنامه ریزی وبرنامه نویسی شد، پیش ببرند.

وی با بیان اینکه دشمن می گوید ما دموکراسی نداریم، گفت: به طور میانگین هر سال یک انتخابات برای مردم انجام دادیم که نشان می دهد کرسی آزاد اندیشی ترسیم شده است و مردم در تصمیم گیری اجتماعی، فرهنگی واقتصادی ایفای نقش می کنند.

این مسئول اذعان کرد: در ایام دهه فجر 43 پروژه عمرانی وخدماتی در قائم شهر به بهره برداری می رسد که بیش از 7میلیارد ریال افتتاحیه و 500 میلیون هم کلنگ زنی است.

آیت الله معلمی هم با بیان اینکه فضای مدیریتی شهرستان را خوب ومطلوب ارزیابی می کنم، خطاب به فرماندار دولت تدبیر وامید گفت: واقعا شما تا جایی که می توانید شب و روز برای مردم کار می کنید.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان اظهار داشت: آرزو می کنم این هماهنگی و همدلی حاکم بر فضای شهرستان قائم شهر در سراسر استان و کشور به وجود آید، زیرا معتقدم هماهنگی و همدلی با مردم، هماهنگی با آرمان های امام راحل است.

*نمایشگاه توانمندی های زنان روستایی در جهاد کشاورزی قائم شهر افتتاح شد

محمد رسولی -رییس آموزش و پرورش شهرستان قائمشهر- در مراسم گرامیداشت دهه فجر در هنرستان فنی شهید واقفی گفت: یاد 36 هزار دانش آموز شهید و5 هزار معلم شهید را گرامی می داریم.

مدیر آموزش وپرورش قائمشهر با بیان اینکه آموزش وپرورش بهترین مکان برای انتقال مفاهیم انقلاب است، اظهار داشت : ساعت 9 صبح روز 14 بهمن همایش 2 هزار و 200 نفری دختران انقلاب در سالن امام‌علی حبیبی قائم‌شهر برگزار می‌شود.

هم چنین فرماندار قائمشهر در این مراسم با بیان اینکه ملت در 8 سال دفاع مقدس به ندای رهبرش لبیک گفت، اظهار داشت: انقلاب مصر به یکسال نرسیده با آن مقابله شد، انقلاب افغانسستان مصادره شد و انقلاب عراق درگیر جنگ داخلی شد که دلیلش این است آنها به رهبری واحد نرسیدند.

وی با بیان اینکه دشمن گفت ما نمی فهمیم مفهوم برد- برد شما یعنی چه، تصریح کرد: دشمن به دنبال تعطیلی نیروگاه بوشهر بود، اما نه تنها این اتفاق نیفتاد، نطنز و فوردو هم کار خود را آغاز کرد.

محمدی با اشاره به کاهش قیمت نفت از سوی دولت سعودی اظهار داشت: ملت ما مقاومت و ایستادگی کرد و امروز می بینیم خود خاندان آل سعود که تن به این ذلت داد، دچار مشکل شده است.

نماینده عالی دولت در شهرستان قائمشهر با بیان اینکه تیم مذاکره کننده هسته ای در تبعیت از فرماندهی کل قوا کار خودش را پیش می برد، افزود: ان شالله این تیم آنچه را که نظام در برنامه ریزی ها نوشته است، به همان جایگاه برساند.

گفتنی است نمایشگاه توانمندی های زنان روستایی هم در جهاد کشاورزی قائم شهر افتتاح شده است.

 



©2013 APG.ir