تعداد بازدید: 3851

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 14 بهمن 1393-21:47

عجب مردم تیزبینی!

واکنش های فیس بوکی نسبت به اظهارنظر تند نماینده نور و محمودآباد علیه وزیرامور خارجه/جالبه کسی واکنشی نسبت به سفر دسته جمعی خانوادگی رئیس دولت دهم به نیویورک نشون نداد، اینا همون نماینده ها هستن؟


مازندنومه، سرویس سیاسی: یک شنبه این هفته بود که خبرگزاری ایرنا تیتر زد: «گناه دیگر ظریف؛ پیاده روی در جنگل لاویج»!

ماجرا به سخنان تند نماینده اصولگرای نور و محمود آباد مربوط می شود که در مجلس خطاب به محمد جواد ظریف گفت: «کسی به کلاه و عینک ظریف ایراد نمی گیرد، به مشی ایراد می گیرد. منتقدان سالم اند، آقای ظریف خدمات شما قابل سپاس است اما نه آن قدری که شبانه روزی کار کنید. شما ماهی یکی دو بار در جنگل های لاویج دیده می شوید.»

این اظهارنظر عبدالوحید فیاضی در رسانه های داخلی و شبکه های اجتماعی بازتاب زیادی داشت. برای مثال در شبکه اجتماعی فیس بوک، عین مطلب گفته شده توسط این نماینده مجلس، در پستی قرار داده شد که کاربران زیادی زیر آن با کامنت، واکنش نشان دادند.

نکته جالب این که حتی یک نظر مردم و خوانندگان این پست، نسبت به حرف های فیاضی مثبت نبود و جملگی با ادبیات مختلف به او تاختند.

در زیر برخی از این نظرها را که قابل انتشار است، می آوریم(بسیار از کامنت ها غیرقابل انتشار بود) تا حداقل به این نتیجه برسیم که اصولگراهای معطوف به جبهه پایداری و دلواپسان، قافیه را در فضای مجازی باخته اند.

***

-اهالی رو کاری ندارم ولی شما چه جوری ظریفی رو که تو اروپاست، تو لاویج می بینی؟

-شما خودت هفته ای دو بار لاویج چیکار میکنی؟!

-عجب مردم تیز بینی هستین! اونوقت این همه اختلاس رو هم می بینید؟

-تورو خدا کامنت نزارید، تخمه بگیرم بیام

-...کاش یک هزارم دکتر ظریف کار میکردین

-جناب فیاضی کاش در اون مناطق به دنبال ببر مازندران هم بگردید ، شاید منقرض نشده باشد

-حتی حتی حتی اگر این مطلب درست باشد آدم هفته ای پنج روز درست کار کند و دو روز تعطیلات برود خیلی بهتر از این است که هشت سال پشت سر هم به نام کار کردن چنان گندی بزند که ده سال بعد از خودش هم کسی نتواند جمعش کند.

اصلا نوری ها شما را به نمایندگی قبول ندارند.... شما تعطیلات کجا میرید... ما که شما را در نور نمی بینیم!

-مقصر اصلی برمیگرده به خودمون. مجلس اهمیتی بیشتر از رییس جمهوری داره

-باز خوبه خودش تنها میره نه مثل احمدی نژاد یک هواپیما زن و بچه با پول بیت المال ببره امریکا

-هههه! ...از اعمال آقای ظریف که فردی باسواد و دیپلماتی هستند دارند عذاب می کشن و چون کارهای اقای ظریف برخلاف منافع شون هست، سعی در ترور شخصیتی ایشون دارند.

-به ظريف بدبخت حسادت ميكنن كه الان دو سه سالى هست هى ميره خارجه برا مذاكره ...به ظريف چه كه به نتيجه نميرسن؟ اين مأمور است و معذور...

- بدبخت اختيار روز تعطيلشم نداره؟!

-فال قهوه و شمع ... این جا ایران است

-اين اقاي نماينده هم ميخاد شهرشو این جوری معرفي كنه..!

-آقا زاده ها که سفر خارج میرفتن و لنگر و کنگرو باهم مینداختن چی؟...اینا رو بگید؟! هنوز یادمون نرفته مسافرتای دم به دقیقه ی احمدی نژاد ناز پرورده تون... شمایی که ملت بهتون رای دادن به پیاده راه رفتن گیر بدین و به حرفه یه نماینده دیگه گیر بدین و بشینین فحش بدین و تهشم هیچی... اما خوشم میاد کلا هدف شما نماینده های عزیز هر چی که هست مردم، خواسته هاشون و وجودشون هیچی محسوب نمیشه! ۸۰٪ غم و غصه هاتون و بحث هاتون حاشیه ست، درحالی که درد اصلی ملت یه چی دیگه س...

-باز خوبه نگفتن آنتالیا ! لاویج که مال خودمونه مگه اشکال داره ؟

- جالبه کسی واکنشی نسبت به سفر دسته جمعی خانوادگی رئیس دولت دهم به نیویورک نشون نداد، اینا همون نماینده ها هستن؟

-اصلا ظریف بره...!‌اینا چرا به خودشون اجازه میدن تو زندگی خصوصی همه سرک بکشن!!...

- دفعه بعد از شما کسب تکلیف می کنه!

-درود بر ظریف مرد خستگی ناپذیر

-برای دولتمرد وسیاستمدار متفکری مثل ظریف لازم است برای رهایی از سنگ اندازی شما دلواپسان و تمدد اعصاب و نیز تفکر بهتر، به محیط پر آرامش برود. سنگ صبور هم در مقابل شماها تاب نمی آورد. گذشته از آن مثل دولت قبلی به خارج از کشور بروند و ارز مملکت را خارج کنند خوب است؟ پس این کار بهتر است

-دلم برا لاویج تنگ شده

- خوب اون همه خستگی کار رو باید یه جایی تخلیه کرد. ازش ممنون باشید تو لاویج. شما چرا تو لاویجی؟

-نه مثل احمدی نژاد خوبه یه آمریکا میخواست بره 300 نفر دنبال خودش را انداخت. گربه همسایشونو هم برد. خب اینکه تو ایرانه مشکلش چیه؟؟؟

-ظریف24ساعته تو فکره. درگیره که جواب سوالات غیرمنطقی 5+1 رو چی بده، توی نماینده باید اینو بگی که چرا زیادی میره جنگل؟ میره جنگل که از فضای سالم استفاده کنه. عقل سالم دربدن سالمه. اگه تو تهران پر دود و پرسرب باشه که مغزش هنگ میکنه..

-این نماینده شهر ماست...حیف حاج احمد ناطق که نیومد...

-... ایشون دوره احمدی نژاد رییس آموزش پرورش استان بود


  • شهروند نورر پاسخ به این دیدگاه 1 1
    شنبه 18 بهمن 1393-10:26

    آقای قنبری قرار نیست که چون برادر شهید ویا برادر زن شهیده کسی به اون انتقاد نکنه آقای فیاضی حرفی زد و مردم هم جوابشو دادند شما چرا اوقاتت تلخه همین مردم یه روزی با رفتن به پای صندوق رای به ایشون رای دادند و رقیب گردن کلفتش ناطق نوری رو کنار زدن به این امید که اوضاع شهرستان بهتر بشه نه اینکه از چاله بیفتن تو چاه . خوبه یه نگاه به دور و بریهای فیاضی بیاندازی که کیانند و چه کردند که ...بهتره یه سوزن به خودش بزنه یه جوالدوز به ظریف این کامنتهارا مردم گذاشتند همونایی که ولی نعمتند شماهم بهتره نسبت به نظر مردم مودب باشی

    • قنبری از نورپاسخ به این دیدگاه
      شنبه 18 بهمن 1393-11:31

      برادر عزیزی که خودت را یک شهروند نوری معرفی می نمایی،فرضم که گفته شما درست و صحیح بوده باشد،آیا اصل گفته و نطق ایشان بعنوان نماینده مردم،در رابطه با رفتار ظریف بد بوده است؛چطور شما نسبت به بیان ایشان ناراحت و عصبانی شدید،و از خود واکنش نشان دادید،ولی در برابر اهانتها و توهین هایی که نسبت به ایشان می شود،انتظار دارید،ما سکوت نمائیم و لبهای خودمانرا بدوزیم،واقعا شرم آور است..............

      • شهروند نورپاسخ به این دیدگاه 1 0
        سه شنبه 21 بهمن 1393-12:35

        برادر عزيز قنبري از نور سلام بنده با هرگونه تاخت وتاز بيرحمانه و غير منصفانه بر هر فردي علالخصوص مسئولين محترم كه در جامعه شناخته شده هستند مخاف بوده و هستم و انشا... خواهم بود حضر تعالي در خصوص مردم نوشتيد و اونها رو مورد نقد شديد خود قرار داديد بنده اون مطلب رو نوشتم و از حق مردم گه خودم يكي از اونها هستم دفاع كردم وتوصيه بنده اين هست كه به نظر مردم احترام بگذاريم همان مردمي كه راي شان ميزان است براي مسئولين و...

    • جمعه 17 بهمن 1393-17:39

      میدونه رای نمیاره ...!!!!

      • پنجشنبه 16 بهمن 1393-17:44

        ایشون که ...

        • پنجشنبه 16 بهمن 1393-10:22

          اين آقاي فياضي... چه خبره كه چالاك شده و اين گونه بر مرد عمل مي تازه؟ امثال فياضي ها بروند همان استراحت كنند...

          • پنجشنبه 16 بهمن 1393-10:18

            ...تا كي حرف هاي بي منطق از بعضي از اين مجلس نشينان.خدا آخر عاقبت اين مملكت رو به خير كنه

            • پنجشنبه 16 بهمن 1393-9:45

              گفتنی ها در کامنت های بالا اومد. چیز خاصی نمیشه گفت

              • پنجشنبه 16 بهمن 1393-6:48

                اين دولت خان خاني هستند از حسن فريدون كه دركوه وسواركاري و...مردم به چه افرادي راي دادند!!؟؟
                اينها خادمند يا....

                • چهارشنبه 15 بهمن 1393-18:35

                  آقای فیاضی قبل از هر چیز باید به نحوه استخدامهایی که در زمان تصدی اش بر صندلی مدیر کلی آموزش وپرورش و بی اعدالتی های آن پاسخ دهد

                  • یکی از شما!پاسخ به این دیدگاه 11 3
                    چهارشنبه 15 بهمن 1393-16:46

                    نماینده محترم! انصاف داشته باشی، بلافاصله می بایست استعفا می دادی!

                    • چهارشنبه 15 بهمن 1393-11:20

                      از اعمال آقای ظریف که فردی باسواد و دیپلماتی هستند دارند عذاب می کشن و چون کارهای اقای ظریف برخلاف منافع شون هست، سعی در ترور شخصیتی ایشون دارند.

                      • قنبری از نورپاسخ به این دیدگاه 0 1
                        شنبه 18 بهمن 1393-1:4

                        آقایانی که در کامنت نظریه های جوربا جور و هدایت شده،بر علیه آقای دکتر فیاضی انتشار میدهید،که از شما انتظاری بیشتر از این هم نمی رود،آره حق دارید،نا جوانمردانه و از روی حقارت و عناد ودشمنی بر شخصیتی چون فیاضی بتازید،آنزمانی که این نماینده شجاع و دلاور در میادین نبرد بر متجاوزین و نیروهای اجنبی و بیگانه می تاخت و می رزمید،و در برابرگلوله و خمپاره اربابان شما خم به ابرو نمی آورد،و جگر گوشه خود که همان برادر و داماد شهیدش دربرابردیدگان او در خون خود می غلطیدند،تا این کشور ونوامیس مان بدست بیگانه نیفتد،جناب ظریف شما در آمریکا سر گرم گذران امورات دنیایی خود بودندو در آغوش گرم اربابان شما بسر می بردند،حالا شماهادایه مهربانتر از مادرشدید،و برای منافع باندی و جناحی خودبراین مرد خدااینگونه ناجوانمردانه شمشیر می کشید،اگر امروز آقا امام حسین(ع)بود، همین شماها در مقابلش می ایستادید،و صف آرایی می نمودید،که چرا در برابریزید ایستادو تسلیم خواسته های دنیایی و نفسانی او نگردید،شرم کنید و ازعذاب خدا بترسید،که جزءخسران چیزدیگری نصیب شما نخواهد شد..


                      ©2013 APG.ir