تعداد بازدید: 3096

توصیه به دیگران 0

جمعه 17 بهمن 1393-22:32

سیدهادی حسینی:

اگر فکری نشود، قائمشهر دچار بحران آب می شود

رییس اداره ورزش قائمشهر: با توجه به پتانسیل های قائمشهر به دنبال آن هستیم این شهر را شهر ویژه ورزشی در کشور معرفی کنیم/نماینده قائم شهر: قائمشهر می تواند عروس شهرهای مازندران باشد/ بهداد سلیمی نیستم که بتوانم 200 کیلو بار را بلند کنم.


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، رضا شریعتی: شامگاه روز جمعه، جشن هیئت گلف شهرستان قائمشهر در سالن شهرداری برگزار شد.

رسول جعفری -رییس هیئت گلف قائمشهر- با بیان اینکه اولین بار هیئت گلف قائم شهر هیئت برتر نام گرفت، گفت: این هیئت مهرماه سال گذشته راه اندازی و برای انجام کارهای اداری آن ساختمانی در مجتمع میلاد نور در نظر گرفته شد.

وی با بیان اینکه برای نخستین بار گلف و مینی گلف در مازندران در دانشگاه های شهرستان قائمشهر تدریس شد، اظهار داشت: در مسابقات جهانی که برگزار شد، ده شرکت کننده از مازندران حضور داشتند که 6 نفر به همراه مربی از این شهرستان اعزام شدند.

* به دنبال آن هستیم قائمشهر را شهر ویژه ورزشی در کشور کنیم

فرشید قدیمی -رییس اداره ورزش وجوانان قائمشهر- با بیان این که من 15 ماه است که این افتخار را دارم در قائمشهر خدمت کنم، اذعان کرد: قائمشهر یک شهر ویژه به سبب کسب مدال های قهرمانی است و اگر ما بتوانیم زیر ساخت ها را فراهم کنیم سال آینده می توانیم مدال های بیشتری کسب کنیم.

رییس اداره ورزش وجوانان قائمشهر با بیان اینکه سال گذشته 24 مدال در آسیا، جهانی و بین المللی کسب کردیم، اظهار داشت: ما تا اینجای کار 54 مدال 12 مدال جهانی،17 مدال آسیایی و23 مدال بین المللی به دست آوردیم.

قدیمی با بیان اینکه در مسابقات اینچئون 7 نماینده در 7 رشته ورزشی داشتیم، گفت: ما در این مسابقات 4 مدال خوشرنگ کسب کردیم و پرچمدار کاروان ایران یک قائمشهری (بهداد سلیمی )بود.

وی با بیان اینکه نشستی را با حضور مدیرکل ورزش وجوانان استان داشتم گفت: بعضی فرمانداری ها در استان ها فرمانداری ویژه قلمداد می شوند، ما با توجه به پتانسیل های قائمشهر به دنبال آن هستیم این شهر را شهر ویژه ورزشی در کشور معرفی کنیم.

رییس اداره ورزش وجوانان قائمشهر با بیان اینکه در برخی موارد نیاز به توجه بیشتر است، اظهار داشت: ما در بخش شنا یک استخر سرپوشیده در شهر نداریم، از همین رو با رییس هیئت استان صحبت کردیم تا یک استخر دولتی را برای استان مازندران در شهرستان به صورت قانونی تاسیس کنیم.

قدیمی با بیان اینکه جلسه ی شورای ورزش با حضور فرماندار و نمایندگان مجلس برگزار شد، خاطر نشان کرد: قرار شد سال آینده از محل بودجه تملک و دارایی بودجه خوبی به شهرستان اختصاص داده شود.

وی با بیان اینکه امسال سهم ما از محل تملک دارایی 1 میلیارد بوده است، افزود : 500 میلیون آن برای سه پروژه اختصاص داده شد.

رییس اداره ورزش وجوانان تصریح کرد: از دیگر برنامه های ما نو سازی وتجهیز سالن های ورزشی است.

قدیمی با بیان اینکه شهرداری و شورای شهر یک میلیارد بودجه به بخش ورزش اختصاص دادند، گفت: 550 میلیون از بودجه شورا و شهرداری برای اختصاص استخر سرپوشیده در نظر گرفته شد.

رییس اداره ورزش وجوانان ضمن قدردانی از بودجه 100 میلیونی شورا برای تجلیل از قهرمان اظهار داشت: همین موضوع سبب شد تا ما امسال دو برابر مدال کسب کنیم.

وی افزود: 100 میلیون هم بودجه برای ورزش های همگانی و 80 میلیون هم برای مجهز کردن مدارس به حلقه بسکتبال در نظر گرفته شد.

*قائمشهر می تواند عروس شهرهای مازندران باشد

سید هادی حسینی -نماینده مردم سوادکوه و قائمشهر در مجلس شورای اسلامی- ابتدا ضمن عذرخواهی برای تاخیر خود گفت: من امروز تاکسی خطی بوده ام که دلیل آن یک کار ثواب بود.

حسینی با بیان اینکه امروز تونل شماره یک ما در محور سوادکوه بعد از ده سال بازگشایی شد، گفت: به اعتقاد من پیشرفت ما در این پروژه در 8 سال اول، روزی 5 سانتی متر پیشرفت داشت اما در سال گذشته روزی سه متر بازگشایی شد.

وی خاطر نشان کرد: این همان تونل هایی است که عده ای شایعه کرد بودند دهانه آن 15 سانتی متر انحراف دارد و به اعتقاد من تا یک ماه دیگر با آسفالت کف آن زیر بار ترافیک می رود.

  حسینی با بیان اینکه زمانی که ما در قائمشهر شروع به کار کردیم چند مسئله مهم داشتیم، گفت: سال های سال درد مشترک همه ما کارخانه و باشگاه نساجی شده بود.

وی با بیان اینکه من در زمان انتخابات حرفی از نساجی نزدم، گفت: زمانی نساجی در قائمشهر شروع به کار کرد که جمعیت قائمشهر 13 هزار نفر بود و6 هزار نفر در آن کار می کردند، حالا جمعیت قائمشهر 300 هزار نفر شد که ما آروز داشتیم همان 6 هزار نفر 50 سال پیش را در این کارخانه داشته باشیم که این آرزو کشکی است!

عضو کمیسیون صنایع در مجلس با بیان اینکه دستگاه های کارخانه نساجی یا فروخته شد یا در بازداشت مالیاتی و... بود، گفت: من در جلسه اولی که به کمیسیون صنایع مجلس رفتم صحبت از فضای اسف بار شهرم کردم که یکی از نمایندگان شهرهای دیگر گفت آقای حسینی شما دارید نماینده قبلی شهرتان را خراب می کنید، نساجی که دارد کار می کند!

وی با بیان اینکه من از کل نمایندگان کمیسیون صنایع دعوت کردم گفت: ما این نمایندگان را دعوت کردیم به شهرهای مختلف مازندران و در شهرهای مختلف تقسیم بندی شدند و غروب هر کدام 5 دقیقه گزارش از بازدید را در شهرهای مختلف دادند که بعدها این کار من یک رسم شد.

حسینی با بیان اینکه من دیدم بهداد سلیمی نیستم که بتوانم 200 کیلو بار را بلند کنم، اظهار داشت: تصمیم گرفتم کار را به 4 تا 50 کیلو تقسیم کنم، چرا که زور من به آن می رسید.

نماینده مردم قائمشهر در مجلس تصریح کرد: قسمت اول، کار پرداخت حقوق معوقه کارگران بود، سپس به سراغ راه اندازی بخش های کارخانه به این صورت بودیم، سوم باید بدهی ها را مستهلک کنیم که این کار را کردیم و مرحله آخر دستگاه های رنگرزی بود که آوردیم.

حسینی با بیان اینکه راه یکی دیگر از مسائل ما بود، گفت: اگر از سمت سوادکوه به تهران می رفتید می دیدید که کامیون ها را نگه داشتند و به ماشین های سبک می گفتند بروید که در هیچ کجای دنیا این ظلم را به خود نمی داشتند، چرا که کامیون باید آرد را بیاورد تا نانوایی نان بپزد.

وی با بیان اینکه 16 روز عید درش را می بستیم، اظهار داشت: اگر کامیون وسایل اولیه نیاورد، مگر می شود بچه من سرکار برود؟

نماینده مردم قائمشهر و سوادکوه با بیان اینکه ده سال است که پروژه محور قائمشهر به گدوک، گدوک به تهران جزو پروژه های ما بود، گفت: از گدوک تا تهران آغاز شد اما برای ما این کار آغاز نشد که ما کاری کردیم هفته ای یک معاون وزیر به شهرستان می آید و پنج پیمانکار گرفتیم که در حال حاضر کار با سرعت پیش می رود.

حسینی با بیان اینکه البرز مرکزی موضوع دیگر ما بود اظهار داشت: 6 هزارنفر در آنجا کار می کردند و حوزه نفوذ آن از رامسر تا کیاسر بود. ما برای بازدید به آنجا رفتیم 50 تن زباله آنجا بود و با باران به خورد مردم داده می شد که ما آن را فروختیم و دوباره اقداماتی برای بازگشایی این کارخانه شکل گرفت.

وی با بیان اینکه قائمشهر می تواند عروس شهرهای مازندران باشد، خاطر نشان کرد: قائمشهر در جایی قرار گرفته که می تواند قطبی اقتصادی شود که همه بخواهند آن را ببینند.

  نماینده مردم قائمشهر و سوادکوه با بیان اینکه دو کار کوچولو و قشنگ را من دارم پیگیری می کنم، گفت: یکی بحث زباله های بیمارستانی شهر است که با پیگیری خوب شورا این کار انجام بگیرد، چه در خصوص فاضلاب که جمع آوری می شود و به سیاهرود ریخته می شود و به خورد ما برمی گردد و چه در خصوص زباله های بیمارستانی که بدترین نوع است.

حسینی تصریح کرد: دیگر کاری که برای شهرستان قائمشهر در جلسه با وزیر نیرو مطرح شد و توافقی صورت گرفت، برداشته شدن تیر برق ها از سطح شهر و کابلی شدن آن است.

وی ادامه داد: این کار برای شهرستان شیرگاه که شهر کوچولویی است در دو خیابان انجام گرفت.

نماینده مردم قائمشهر وسوادکوه گفت: اگر فکری به حال قائمشهر نکنیم، دچار بحران آب خواهیم شد که سد کسلیان برای آن در نظر گرفته شد.

گفتنی است در ماه های اخیر نمایندگان مجلس تلاش کرده اند برخی دستاوردهای دولت یازدهم را کاملا"به نام و نفع خود مصادره کنند که پیش تر مطلبی را در همین زمینه انتشار داده ایم:نساجی؛ به نام دولت، به کام نماینده ها


  • پنجشنبه 23 بهمن 1393-9:23

    حسینی داره خودشو واسه انتخابات بعدی می کشه...

    • دوشنبه 20 بهمن 1393-0:4

      درود بر حسینی پرتلاش.

      • سوادکوهی بی نشانپاسخ به این دیدگاه
        دوشنبه 20 بهمن 1393-0:2

        الحق بعضی ها روی کوفیان را سفید کردند.

        • يکشنبه 19 بهمن 1393-12:53

          امان از این موسم انتخابات
          اقای حسینی با هزار زحمت در دولت اصلاحات مدیر شد
          در دولت احمدی نژاد با ... حمایت های دولت احمدی نژاد نماینده شد
          دقیقه نود خود را از حامیان دولت تدبیر و امید دانست و مدعی اعتدال شد
          الان هم خود را دم خور با طیف اصلاحطلبان حوزه انتخابیه قایم شهر سوادکوه جویبار میداند
          آقای حسینی برادر من
          شما خوبی زیاد خودت رو خسته نکن

          • يکشنبه 19 بهمن 1393-19:31

            خصوصیات اخلاقی و دستاوردهای ارزشمند دکتر سید هادی حسینی در مقایسه با نماینده دیگر قایمشهر که کارنامه ای ندارد و با بد اخلاقی به همه می تازد و اطرافیانش با غرور با دیگران برخورد میکنند قابل قیاس نیست قطعا بار دیگر جامعه ورزشی قایمشهر با شور و شعور به سید محبوب حسینی عزیز رای خواهیم داد

            • دوشنبه 20 بهمن 1393-14:50

              در غرور این بچه ها صداقته نه دورنگی و ریا یا علی جناب ورزشکار

          • سوادکوهیپاسخ به این دیدگاه 8 6
            يکشنبه 19 بهمن 1393-10:54

            آقای حسینی انتخابات نزدیک شده به تکاپوافتادی.

            • يکشنبه 19 بهمن 1393-6:42

              جناب دکترحسینی..
              احساس نمیکنی خیلی من من کردی!؟
              ...

              • سوادکوهیپاسخ به این دیدگاه 7 17
                شنبه 18 بهمن 1393-20:20

                دورود بر نماینده پر تلاش سیدهادی حسینی

                • يکشنبه 19 بهمن 1393-6:43

                  اقای حسینی غیر از وعده پست به اطرافیانش کاری نکرد البته بعد از مدت کوتاهی پشت اونارو هم خالی کرد...

                  • مطلع دیگرپاسخ به این دیدگاه 6 0
                    سه شنبه 21 بهمن 1393-14:43

                    جناب مطلع لطفا نفرمایید این حرف رااقای حسینی برای اطرافیانش کارهای کرده ایشون همه جا مصاحیبه میدادند بنده در هیچ انتصاباتی دخالت نمی کنم .اما چندروز پیش معارفه ... به عنوان معاون ... استان بوده دم خروس رو قبول کنیم یا قسم حضرت عباس رو.ممنون از سایت مازند نومه

                • شنبه 18 بهمن 1393-19:20

                  حسینی مردی پر تلاش و بدور از حاشیه و افتخار ماست

                  • يکشنبه 19 بهمن 1393-6:44

                    حسینی بی حاشیه هست ؟
                    نماینده باید مقتدر باشه و رو حرف خودش بایسته.
                    نه که هرروز تغییر حزب بده

                    • شنبه 18 بهمن 1393-22:51

                      و اقعا بی حاشیه هستند با همه هستند مشاور اقتصادی نهاد ریاست جمهوری تو دولت احمدی نژاد رفیق شفیق رئیس دفتر سابق دولت احمدی نژاد و یکباره با چر خش 100درچه طرفدار و حامی دولت روحانی !!!!!!!!!!!! لطفا کامنت را تایید بفرمایید چون میدونم این سایت تو خبر رسانی با صداقت هستند

                    • کارمندمرکزبهداشت سوادکوهپاسخ به این دیدگاه 8 8
                      شنبه 18 بهمن 1393-13:30

                      آقای حسینی به جای حمایت ازدکتر... به فکرکارمندان بومی این شهرستان باش که دلشان ازاین غیرسوادکوهی خون است. برای انتخابات بعدی ازسوادکوه بایدرای بگیری نه از....


                      ©2013 APG.ir