تعداد بازدید: 6791

توصیه به دیگران 0

يکشنبه 19 بهمن 1393-11:25

با حضور مسئولان کشوری و استانی؛

ساختمان شعبه 2 تامین اجتماعی قائم شهر افتتاح شد

امام جمعه قائم شهر: مدیران و مسئولان دقت داشته باشند اگر در برهه ای از زمان فرصت خدمت از آنان گرفته شد، دردسر ودعوای سیاسی درست نکنند/مدیرکل تامین اجتماعی مازندران: یک میلیون و 800 هزار نفر معادل 58 درصد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند.


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، رضاشریعتی: صبح امروز با حضور دکتر درخشان مدیر کل درمان مستقیم کشور، مهندس جنانی مدیر کل کارگزاری های رسمی سازمان تامین اجتماعی کشور، خورشیدی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان مازندران ، محمودی مدیر تامین اجتماعی استان ، سید هادی حسینی نماینده مجلس، مهدی محمدی فرماندار قائمشهر، آیت الله معلمی امام جمعه و برخی از مسئولان شهری ساختمان شعبه 2 تامین اجتماعی قائمشهر افتتاح شد.

در حالی که سید هادی حسینی چند دقیقه پس از آغاز مراسم، برنامه را ترک کرد، موسوی -رییس تامین اجتماعی شعبه 2 شهرستان قائمشهر که شعبه اش با نام شعبه شهید صالحی مزین شده است، به مهمانان خیر مقدم گفت. او از همسر شهید صالحی -شهید سازمان تامین اجتماعی مازندران- هم دعوت کرده بود تا در این مراسم حضور یابد و شعبه را افتتاح کند.

*در بخش مستمری بگیران و بازنشستگان، قائمشهر رتبه نخست را دارد

 سیدعلی اصغر محمودی -مدیرکل تأمین‌اجتماعی مازندران- در این مراسم با بیان اینکه زمین ساختمان فعلی در سال 91 تحویل پیمانکار داده شد، گفت: تاسیس این ساختمان در زمینی به مساحت 1039 متر مربع و با بر آورد هزینه 2 میلیارد تومان جهت احداث صورت پذیرفت.

وی با بیان اینکه از جمعیت سه میلیون و صد هزار نفری مازندران یک میلیون و 800 هزار نفر معادل 58 درصد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند، اظهار داشت: از جمعیت /ک میلیون و 800 هزار نفر معادل 58 درصد تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی هستند304 هزار نفری شهرستان قائمشهر حدود 185 هزار نفر تحت پوشش سازمان هستند که به دو بخش شعبه یک وشعبه دو تقسیم می شوند.

مدیرکل تأمین‌اجتماعی مازندران با بیان اینکه بعد از ساری، بابل و آمل در بخش بیمه شدگان، قائمشهر با 54 هزار بیمه شده اصلی در رده چهارم استان قرار دارد، خاطر نشان کرد: در بخش مستمری بگیران و بازنشستگان قائمشهر به دلیل قدمت کارگری این شهر با 17 هزار نفر در رتبه نخست استان قرار دارد.

محمودی با بیان اینکه در سال 1328 اولین شعبه ای که در شمال کشور تاسیس شد، شعبه قائمشهر بود، گفت: این آمار که قائمشهر رتبه اول بازنشستگان را به خود اختصاص داده، یعنی در حال حاضر در این شهرستان مصارف از منابع پیشی گرفته است که یک زنگ خطر محسوب می شود.

مدیرکل تأمین‌اجتماعی مازندران ضمن قدردانی از نمایندگان مجلس تصریح کرد: سازمان تامین اجتماعی نهادی غیر دولتی است که باید درآمد داشته باشد تا بتواند هزینه کند.

محمودی ابراز امیداوری کرد: فرماندار و امام جمعه کمک کنند تا بتواند با وصول حق بیمه به موقع تعهدات و خدمات سازمانش را به جامعه هدف انجام بدهد.

*فرماندار قائمشهر در دولت قبل خانه نشین بود

آیت الله معلمی -نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری- با بیان اینکه از عزیزان تشکر میکنم که تامین اجتماعی شعبه دو را از مستاجری نجات دادند، گفت: در سی و ششمین سال پیروزی انقلاب، چهارمین ماهواره به فضا پرتاب شد که در مدار زمین می چرخد.

امام جمعه شهرستان قائمشهر با بیان اینکه از بدو پیروزی انقلاب با تشکیل گروه های ضد انقلاب و جنگ مواجه بوده ایم که در آن کل استکبار جهانی رو به روی ایران قرار گرفته بود، اظهار داشت: اصل پیروزی انقلاب از ولایت بوده است.

وی با اشاره به متنی که در روی بنر نصب شده بود که روی آن به نقل از امام راحل نوشته بود این انقلاب با تاییدات الهی پیروز گردید، گفت: آخرین باری که امام دستگیر شد رادیوی بی بی سی با هر انگیزه ای متن خبرش را این چنین بیان داشت: "حاج آقا روح الله از مدرسین قم دستگیر شد، در دادگاه نظامی محاکمه می شود و به اعدام محکوم خواهد شد."

آیت الله معلمی افزود: با بازگشت امام می بینیم در تهران 10 میلیون نفر به پیشواز آمده بوده است و این استقبال در شهرها و روستاها تداوم داشته است.

نماینده مردم مازندران در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: مدیران و مسئولان دقت داشته باشند اگر در برهه ای از زمان فرصت خدمت از آنان گرفته شد، دردسر ودعوای سیاسی درست نکنند.

آیت الله معلمی با بیان اینکه فرماندار قائمشهر در 8 سال دولت قبل خانه نشین بوده است، اذعان داشت: متاسفانه باب شده دولت ها که عوض می شوند خیلی از اشخاص می روند، در برابر این اتفاق خیلی ها سکوت می کنند اما متاسفانه برخی تحمل نمی کنند، آنها باید بدانند ارزش نظام بالاتر از آبرو واعتبار ما است.

*حق بیمه و مشارکت کارفرمایان و بیمه شدگان شاهرگ حیاتی ماست،

سید محمد علی جنانی -مدیرکل امور کارگزاری‌های سازمان تامین اجتماعی کشور- نیز با بیان اینکه تامین اجتماعی بزرگترین سازمان بیمه ای در کشور است که بیش از نیمی از جمعیت مولد کشور را زیرپوشش  قرار داده است، گفت: برای چنین سازمان و چنین ارباب رجوع وشرکایی، بسیار مهم و انسانی است که مشتریان از خدمت بیست گانه ما بهره مند و رضایت داشته باشند.

وی با بیان اینکه نوع ارتباط وکرامت مشتریان برای ما یک ارزش اساسی محسوب می شود، اظهار داشت: باید این نکته را در نظر گرفت که ما بر اساس منابع حاصل از حق بیمه استمرار داریم و به فعالیت خود ادامه می دهیم.

مدیرکل امور کارگزاری‌های سازمان تامین اجتماعی کشور با بیان اینکه حق بیمه و مشارکت کارفرمایان و بیمه شدگان برای ما شاهرگ حیاتی محسوب می شود، گفت: شایسته است برای ایجاد رضایت مندی وتسهیل و ارتقای خدمت رسانی به مردم عزیزمان کوشا باشیم.

وی با بیان اینکه در حال حاضر بهره گیری از مدیریت مدبرانه و بهره گیری از منابع مجرب و ناوگانی با 521 شعبه در کشور از تیپ ممتاز تا تیپ پنج، 262 شعب اقماری ،171کارگزاری در سراسر کشور و بهره گیری از خدمات غیر حضوری از اولویت ما است، تصریح کرد: سازمان در راستای توصیه کیفی خدمت برنامه گسترده ای را شروع کرده است که دریافت لیست به صورت الکترونیکی، ایجاد شعب متمرکز، تقسیط بیمه کشاورزان و حل مشکل بیمه فرزندان چهارم، تسهیل در بیمه مشاغل آزاد و...از جمله آنان است.



    ©2013 APG.ir