تعداد بازدید: 3078

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 30 شهريور 1384-0:0

دادستان : تا پنج شنبه از برخورد قانونىخوددارى مي کنيم

در پى تجمع تعدادى از کارگران شرکت فرش البرز بابلسر در مقابل فرماندارى اين شهر، دادستان دادسراى عمومى و انقلاب بابلسر اعلام کرد: براى جلوگيرى از بروز مشکلات بيشتر تا تشکيل جلسه شوراى تأمين استان مازندران و چاره جويى در اين مورد از برخورد قانونى و با عوامل ايجاد تحريک در بين کارگران خوددارى مي‌شود.


رحيم فولاد سوادکوهى از تشکيل جلسه شوراى تأمين استان مازندران در روزهاى آينده خبر داد و افزود: در جلسه شوراى تأمين شهرستان بابلسر مقرر شد به منظور جلوگيرى از مشکلات احتمالى تا روز پنج شنبه 31 شهريور از برخورد قانونى و مجازات افراد محرک خوددارى شود.
بنا بر اعلام روابط عمومى قوه‌ى قضاييه، وى تاکيد کرد: در روز تجمع کارگران فرش البرز عده‌اى از افراد که براى ما مشخص و شناسايى شده هستند با تحريک کارگران معترض سعى در ايجاد تنش داشتند که با حضور مسوولان اجرايى و قضايى دربين کارگران، آرامش آنان حفظ شد.
به گفته دادستان عمومى و انقلاب بابلسر، تا زمانى که شرکت فرش البرز تعطيل است، امکان اشتغال و بازگشت کارگران آن وجود ندارد.

شرکت فرش البرز در 26 دى ماه سال گذشته منحل و به کارگران آن اعلام شد كه براى تصفيه حساب مراجعه کنند و از مجموع 400 نفر کارگران اين شرکت، 170 نفر حاضر به تصفيه حساب نشدند و خواستار اشتغال به کار در آن شرکت هستند.
اين کارگران در تجمع روز شنبه، جلب مديرعامل شرکت و حضور دادستان شهرستان بابلسر را خواستار شدند.
بنا به اين گزارش، با وجود حضور دادستان بابلسر عده‌اى از کارگران حاضر به حل مشکل از طريق قانونى نشدند و جو را ناآرام ساختند که در پى آن دستور دستگيرى عوامل محرک صادر و متعاقب آن جلسه اضطرارى شوراى تأمين بابلسر، تشکيل شد.(roshangari)


    ©2013 APG.ir