تعداد بازدید: 4151

توصیه به دیگران 0

يکشنبه 26 بهمن 1393-15:24

جشنواره ی نقاشی تخم مرغ های نوروزی در بابل برگزار می شود

رویا بیژنی ، خلیل سمائی جابلو و نوید بیژنی داوران جشنواره هستند و هدایت علیپور هم دبیر هنری است+شرایط شرکت


مازندنومه، سرویس فرهنگی و هنری: معاونت خدمات شهری شهرداری بابل با نظر به طرح واره ی پیشواز بهار 94 و به منظور ایجاد طراوت  و زیبایی برای شهر و شهروندان، جشنواره ی نقاشی تخم مرغ های نوروزی را برگزار می کند.

بر اساس این گزارش، از بین آثار ارسالی 20 طرح برای اجرا در فضاهای شهری پذیرفته می شود.

در زمان برگزاری جشنواره هم به هر هنرمند یا گروه هنری، یک عدد تخم مرغ به ارتفاع 2 متر از جنس فایبر گلاس تحویل داده شده،  دبیرخانه جشنواره رنگ های اکرلیک موجود در بازار داخلی را در اختیار هنرمندان قرار می دهد.

هنرمندان با در نظر داشتن در نظر داشتن شیوه ی بصری تزیین، صراحت در رنگ و فرم، قابلیت خودنمایی از فاصله دور، طراوت متناسب با نوروز در رنگ و فرم و زیبایی شناسی هنرهای بومی منطقه و سنتی ایران  در مدت دو روز در محل برگزاری جشنواره طرح خود را اجرا می کنند.

بر اساس این گزارش، جشنواره تخم مرغ ها ی نوروزی در یکی از نقاط مناسب شهر بابل برگزار خواهد شد و جایزه های تعیین شده به یک هنرمند یا گروه هنری برگزیده تعلق می گیرد و تعدد مجریان طرح تاثیری در مقدار جایزه نخواهد داشت.

برگزارکنندگان این جشنواره اعلام کرده اند که اثر نباید کپی باشد و شرکت کننده حق ندارد اثر را همزمان در مسابقه های دیگر شرکت دهد.

داوطلبان و هنرمندان رشته های تجسمی می توانند با حضور در دبیرخانه و تکمیل فرم ثبت نام، تصویر و یا ماکت آثار خود را تحویل دهند.

طرح ارسالی باید عمودی، با ضلع بزرگتر حداقل 20 سانتیمتر و به صورت پرینت در کاغذA4  ارائه شود و هر طراح تنها مجاز است 3 اثر به دبیرخانه ارسال کند.

مهلت ارسال آثار از 5 اسفند تا پایان ساعت اداری 10 اسفند است و داوری در روز 13 اسفند اجرا می شود.

برگزارکنندگان این جشنواره به 3 اثر برتر 3 سکه تمام بهار آزادی (به هنرمند هر اثر یک سکه تمام بهار آزادی) و به 5 اثرِ شایسته ی قدردانی مبلغ 2 میلیون ریال پرداخت می کنند.

خاطرنشان می کنیم رویا بیژنی ، خلیل سمائی جابلو و نوید بیژنی داوران جشنواره هستند و هدایت علیپور هم دبیر هنری است.

گفتنی است آثار باید به نشانی بابل، چهارراه شهربانی، ضلع شمالی میدان ششم بهمن(جنب کانِکس آتش نشانی)، مرکز مطالعات هنرهای شهری شهرداری بابل ارسال شود.



    ©2013 APG.ir