تعداد بازدید: 2454

توصیه به دیگران 1

شنبه 2 مهر 1384-0:0

شموشك به جام جهاني رفت!

حاشیه هاي بازی ديروز شموشک نوشهر و پرسپولیس تهران.


بازي تيم هاي شموشك نوشهر و پرسپوليس تهران حواشي زيادي داشت.ساعاتي قبل از بازي اين دو تيم در ورزشگاه شهداي نوشهر هواداران دو تيم شموشك نوشهر و پرسپوليس تهران با تشويق تيم هاي خود براي يكديگر كركري خواندند.

 پرچم بزرگي كه هواداران پرسپوليس به ورزشگاه آورده بودند و روي آن پرسپوليس زلزله نوشته شده بود بر روي دستان هواداران اين تيم به رقص در آمده بود تا از اين طريق روحيه تيم خود را بالا ببرند وآن هادر خانه حريف احساس غربت نكنند.

 محسن تركي همراه با جلال مرادي داور سرشناس و رييس كنوني شوراي شهر كرمانشاه كه ناظر اين بازي از سوي فدراسيون بود، زمين و تور دروازه هاي ورزشگاه نوشهر را مورد بازديد خود قرار داد.

 تيم شموشك نوشهر زود تر از حريف تهراني به زمين آمد تا خود را براي نبردي تن به تن گرم نمايد. هواداران شموشك نيز سنگ تمام گذاشتند و آنان را مورد تشويق بي امان خود قرار دادند. لحظاتي پس از اين تيم بزرگ پايتخت به داخل زمين آمد تا خود را براي بازي با شموشك نوشهر آماده كند.

 محمد محمدي دروازه بان با اخلاق و مؤدب پرسپوليس از سوي هواداران دو تيم مورد تشويق گسترده قرار گرفت و محمدي نيز با دست تكان دادن براي تماشاگران نوشهري و تعظيم نمودن در برابركل تماشاگران ورزشگاه از آنان تشكر كرد. اين حركت محمدي باعث شد تا ورزشگاه شهداي نوشهر به يكباره منفجر شود و فرياد محمدي دوستت داريم ورزشگاه شهداي نوشهر را فرا گيرد.

در برابر اين حركت مؤدبانه محمدي داوود فنايي ديگر دروازه بان تيم پرسپوليس تهران كه هم چون محمدي مورد تشويق تماشاگران نوشهري قرار گرفته بود، با عكس العمل زشت و غير اخلاقي خود در برابر تشويق تماشاگران نوشهري مورد خشم نوشهري ها قرار گرفت. اين نكوهش تا بدان جا ادامه پيدا كرد كه وحيد قليچ ،  مربي دروازه بانان پرسپوليس به سمت تماشاگران نوشهري آمد و از آنان عذر خواهي كردو گفت: من ديدم كه فنايي چه حركت زشتي انجام داده است و از شما معذرت مي خواهم ولي تماشاگران قانع نشدند و حضور آرش فرزين هم در عذر خواهي از تماشاگران نوشهري هم نتيجه اي در برنداشت.

صحبت هاي قليچ  و فرزين با تماشاگران تمام نشده بود كه محمدي دروازه بان پرسپوليس پا پيش گذاشت و از نوشهري ها خواست تا فنايي را ببخشند . تماشا گران نوشهري نيز به احترام محمدي آرام شدند و بار ديگر محمدي را تشويق کردند.

پس از بازي تيم هاي شموشك نوشهر و پرسپوليس تهران كه به پيروزي 2 بر يك شموشك انجاميد تماشاگران نوشهري به جشن و پايكوبي در ورزشگاه پرداختند و سپس به خيابان هاي نوشهر رفته، با طبل و شيپور در سطح شهر به جشن و شادماني از پيروزي شموشك پرداختند. ماشين هاي در حال تردد نيز با بوق زدن همرا با تماشاگران به شادي پرداختند.اين پايكوبي از ورزشگاه نوشهر تا ميدان همافران اين شهر  ادامه داشت ؛طوري  كه اين فکر در اذهان نقش بسته بود كه شموشك نوشهر به جام جهاني رفت؟!

محمد حسين ملايي كندلوسي - (kandelous_village@yahoo.com)



    ©2013 APG.ir