تعداد بازدید: 2424

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 13 مهر 1384-0:0

نماينده ها نامزدهاي استانداري را تعيين کردند

اسامي نامزدهاي استانداري مازندران در مازندنومه امروز.


يک شنبه شب ،مجمع نمايندگان مازندران در جلسه اي،پس از کش وقوس هاي فراوان،نامزدهاي استانداري مازندران را مشخص کردند.آنان طي ليستي اسامي کانديداها را به وزارت کشور ارسال کردند.در اين فهرست نام دکتر نياز آذر-مديرکل کنوني اطلاعات مازندران- در صدر قرار دارد و آقايان رهي،شيخ الاسلام،شفقت و طاهايي در رده هاي بعدي قرار دارند.گفتني است تمام نامزدها بومي هستند.

 در همين راستا نماينده مردم تنكابن و رامسر در مجلس شوراي اسلامي از رييس جمهوري خواست نسبت به تعيين استاندار جديد استان مازندران اقدام كند.جعفر قلي راهب به irna گفت: از زمان بازنشسته شدن استاندار قبلي هنوز استاندار جديد معرفي نشده است و استان در بلاتكليفي بسر مي‌برد.

mehrnews هم خبر داد: 12 نماینده از مجموع 13 نماینده استان مازندران با انتصاب استاندار پیشنهادی وزیر کشور مخالفت کرده اند.

از سوي ديگر يکي از خوانندگان mazandnume  به نام الهه بدين مضمون فرستاده است:

پس از كش و قوس هاي فراوان و بعد از اين كه اولين اجماع مجمع نمايندگان استان و مجمع ائمه جمعه استان مازندران بر سر انتخاب آقاي نياز از طرف احمدي نژاد با بي اقبالي مواجه شد ، نمايندگان استان بازهم بر سر انتخاب شخص واحد دچار اختلاف نظر شديد شده و نامزدها نيز به لابي و رايزني هاي مختلف پرداختند كه ظاهرا آقايان رعي ، نياز و شيخ الاسلام بيشترين آرا را كسب نموده اند و تلاش و لابي هاي آقايان عزت الله اكبري ، صالحي و مقداد راه به جايي نبرد.



    ©2013 APG.ir