تعداد بازدید: 2584

توصیه به دیگران 1

شنبه 16 مهر 1384-0:0

قهرمان كشتي دنیا در جویبار

حضور چندین مازنی در مسابقات جهانی علاوه بر تماشای این دوره از رقابت ها فرصتی را فراهم آورد که مازندرانی ها با کشتی گیران خارجی مورد نظر برای شرکت در لیگ ایران مذاکره کنند.


در همین رابطه تیم جویبار لوله که با قهرمانی در رقابت های لیگ یک به مسابقات لیگ برتر راه یافته برای آن که حضور منسجمی در لیگ فصل جدید داشته باشد در بوداپست با دو کشتی گیر روس به توافق رسیده تا این تیم را در مسابقات لیگ برتر همراهی کنند.
مازنی ها با حاجی مراد گاتسالوف قهرمان 96 کیلوی مسابقات جهانی 2005 مجارستان و همچنین دیوید موسل بز که به تازگی به جمع کادر فنی روس ها اضافه شده توافقاتی داشته اند و حتی مبلغی را به عنوان پیش پرداخت در اختیار دو روس مدعی و صاحب نام قرار داده اند. اگر این دو روس زیر قول و قرار خود نزنند و از حضور در لیگ ایران پشیمان نشوند جویبار لوله با گاتسالوف و موسل بز در لیگ برتر شرکت خواهد کرد.
دو کشتی گیر روس در ازای دریافت 20 هزار دلار در لیگ شش کشتی برای جویباری ها خواهند گرفت. این طور که گاتسالوف و موسل بز گفته اند آن ها برای حضور در لیگ ایران مشکلی بابت رضایت نامه ندارند و رییس فدراسیون کشتی روسیه بدون دردسر به آن ها اجازه شرکت در لیگ کشورمان را خواهد داد.
ناگفته نماند که هزینه ایاب و ذهاب دو کشتی گیر خارجی هم برعهده تیم جویبار لوله خواهد بود.(koshti)


    ©2013 APG.ir