تعداد بازدید: 2266

توصیه به دیگران 1

يکشنبه 17 مهر 1384-0:0

اين سوادکوهي هاي خوک فروش!

عاملان توزيع گوشت خوك در سوادکوه دستگير شدند.


سرپرست روابط عمومي دامپزشكي مازندران گفت: در پي بازديدهاي مستمر كارشناسان نظارت بهداشتي اداره كل دامپزشكي مازندران از مراكز فرآورده‌هاي خام دامي، مأموران نظارت بهداشتي شبكه شهرستان سوادكوه از يك واحد قصابي 3 نفر را كه اقدام به تهيه و عرضه گوشت خوك مي‌كردند، شناسايي و دستگير كردند.

جواد فرزامي افزود: اين كار پس از بررسي و انجام آزمايشگاه‌هاي ميكروبي و شيميايي براي تشخيص گوشت خوك از سوي اداره كل دامپزشكي مازندران به نتيجه قطعي رسيد.
وي ادامه داد: متهمان پس از معرفي به مراكز و مراجع قضايي و اعتراف به نگهداري گوشت خوك در سردخانه قصابي به 91 روز حبس و پرداخت مبلغ يك ميليون ريال جزاي نقدي در حق دولت محكوم شدند.

از سوي ديگرمحتشم اميري - رئيس اداره محيط زيست شهرستان تنكابن- گفت: 2 نفر متخلف كه اقدام به شكار يك راس مارال حمايت شده در منطقه داكو شهرستان تنكابن كرده بودند، توسط ماموران حفاظت محيط زيست اين شهرستان دستگير و در اين رابطه با تشكيل پرونده، افراد خاطي به پرداخت 12 ميليون ريال جريمه نقدي محكوم شدند.
اميري در ادامه اظهار داشت: يكي از متخلفان كه به وسيله اتصال برق يك خرس و دو رأس گراز را در منطقه تزس دو هزار از بين برده بود دستگير و نامبرده با تشكيل پرونده به مراجع قضايي معرفي و به پرداخت 16 ميليون ريال جريمه نقدي محكوم شد.
رئيس اداره محيط زيست شهرستان تنكابن در ادامه به آلودگي 2 واحد توليدي اشاره كرد و گفت: به دليل عدم رعايت مسائل زيست محيطي و هدايت فاضلاب يك واحد مرغداري در سلمان شهر تنكابن به رودخانه گوشير چشمه، آبزيان آن رودخانه تلف شده كه متهمان توسط ماموران محيط زيست شناسايي و جهت پيگرد قانوني به مرجع قضايي معرفي شدند.
وي ادامه داد: همچنين بر اثر عدم رعايت مسائل زيست محيطي توسط يكي از كارخانجات لبني در سلمان شهر و هدايت فاضلاب به رودخانه مجاور، آبزيان زيادي تلف شدند كه اين كارخانه توسط ماموران شناسايي و به مراجع قضايي معرفي شدند و به مبلغ 80 ميليون ريال جريمه نقدي محكوم شدند. (farsnews)



    ©2013 APG.ir