تعداد بازدید: 2419

توصیه به دیگران 1

سه شنبه 19 مهر 1384-0:0

امام جمعه تنکابن افشاگري مي کند!

قدوسي-امام جمعه تنکابن- با هشدار به مسئولان وزارت راه و ترابري از آن ها خواست تا هرچه زودتر وضعيت ساخت کمربندي تنکابن را مشخص کنند و گرنه حيف و ميل‌ها را افشا خواهد کرد.


 حجت‌الاسلام والمسلمين قدوسي تعريض و ايمن‌سازي تنها مسير مواصلاتي شهرستان تنکابن و کمربندي شهر را از طرح‌هاي قبل از انقلاب و آرزوهاي مردم ذکر کرد و افزود: با پيروزي انقلاب، مسئولان متعددي آمدند و رفتند و هيچ کدام به وعده‌هايي که دادند عمل نکردند .
وي در ادامه گفت: روزي نيست که شاهد حادثه‌اي دلخراش در طول مسير شصت کيلومتري اين شهرستان نباشيم و سالانه ده‌ها نفر کشته و مجروح مي شوند.
امام جمعه تنکابن افزود: از ابتداي سال جاري تاکنون بيش از 40 تن کشته و ده‌ها نفر مجروح شده‌اند. آيا جان اين انسان هاي بي گناه براي مسئولان ارزشي ندارد؟
قدوسي يادآور شد: در سفر اخير وزير محترم راه که در آخرين روز تير ماه صورت گرفت، شرکت هاي طرف قرارداد چند روزي مشغول به کار شدند، اما دوباره کار را تعطيل کردند! بعضي از پيمان کاران بيش از ده سال است که قرارداد تکميل کمربندي شهر را که طول آن فقط 11 کيلومتر اس، بسته‌اند؛ولي هنوز تکميل نکرده‌اند، چه کسي مسئول نظارت بر کار آنهاست؟
وي ضمن هشدار به مسئولان مربوط گفت: اگر وضع به همين منوال پيش برود در آينده ‌اي نزديک، جزئيات بيشتري درباره حيف وميل‌ها و پايمال کردن حقوق شهروندان اين منطقه از غرب استان مازندران را به گوش مردم خواهم رساند.(khorasannews)


    ©2013 APG.ir