تعداد بازدید: 2625

توصیه به دیگران 1

چهارشنبه 20 مهر 1384-0:0

آخر خط!

باند تهيه و توزيع كنندگان اسلحه و تراول و اسكناس هاى جعلى در جاده چالوس متلاشي شد.


با تلاش ماموران عملياتى ويژه اطلاعات نيروى انتظامى استان تهران باند تهيه و توزيع كنندگان اسلحه و تراول و اسكناس هاى جعلى متلاشى شده و در بازرسى از آنان جمعاً مبلغ ۹۹ ميليون و چهارصد و شصت هزار ريال به همراه ۵ قبضه اسلحه كلت كمرى و تعداد ۱۰۵ عدد فشنگ مربوطه كشف و ضبط شد.

سرهنگ هوشنگ حسينى معاون اطلاعات فرماندهى انتظامى استان تهران افزود: به دنبال كسب خبرى مبنى بر اينكه شخصى تعدادى اسلحه كلت كمرى را در داخل خودرو پيكان جاسازى كرده و قصد دارد از طريق شهرستان كرج به شمال كشور انتقال دهد، اكيپى از پرسنل مجرب ماموران عمليات ويژه اطلاعات نيروى انتظامى استان تهران طى يكسرى اقدامات اطلاعاتى و گشت زنى در محور جاده چالوس موفق شدند خودرو مورد نظر را در منطقه نسا جاده چالوس شناسايى و در يك عمليات غافلگيرانه خودرو را متوقف و راننده آن به نام «حسن ح.» ۴۷ ساله را دستگير  كنند.

در بازرسى از خودرو تعداد ۵ قبضه اسلحه كلت كمرى به همراه تعداد ۱۰۵ عدد فشنگ مربوطه و دو قطعه تراول و دو قطعه اسكناس هزار تومانى جعلى كشف و ضبط گرديد. سرهنگ حسينى گفت: متهم دستگير شده در بازجويى هاى خود ضمن اعتراف به اينكه اسلحه ها و نمونه تراول و اسكناس هاى جعلى را از شهرستان مهاباد تهيه و قصد داشت در شهرستان چالوس به فروش برساند، دو نفر از همدستان خود در شهرستان مهاباد را به نام هاى «عزيز كرده» و «بايزيد الف.» نيز معرفى كرد.

معاون اطلاعات فرماندهى انتظامى استان تهران خاطرنشان كرد: با دريافت اين موضوع، ماموران عمليات ويژه با استفاده از شگردهاى خاص پليسى نامبردگان را در شهرستان مهاباد شناسايى و جهت انجام معامله و خريد اسلحه، تراول و اسكناس جعلى در شهرستان كرج قرار مى گذارند، متهم رديف اول در ساعت ۶ صبح در سر قرار حاضر و در يك عمليات ضربتى دستگير و در بازرسى از وى ۶۰ ميليون و هفتصد و چهل و شش هزار ريال تراول و اسكناس جعلى كشف و ضبط گرديد.

 به دنبال دستگيرى عزيزكرده ۴۴ ساله، بايزيد الف. ۴۳ ساله نيز در يك مكان ديگر دستگير و در بازرسى از او مبلغ ۳۰ ميليون ريال تراول جعلى كشف و ضبط شد. پس از تكميل پرونده، متهمان دستگير شده با قرار صادره روانه زندان شدند.(sharghnewspaper)



    ©2013 APG.ir