تعداد بازدید: 3965

توصیه به دیگران 1

شنبه 30 مهر 1384-0:0

اعتراض دانشجويان دختر دانشگاه مازندران به قطع آب گرم خوابگاه ؛ مدير امور دانشجويي:حق با دانشجويان است

مدير امور دانشجويي دانشگاه: موتورخانه دانشگاه از کار افتاده است.


يکي از دانشجويان اظهار کرد: به عنوان يک دانشجو از حداقل رفاه خوابگاهي برخوردار نيستيم و پس از گذشته يک ماه از آغاز سال تحصيلي آب گرم خوابگاه راه‌اندازي نشده است که اين امر موجب سرماخوردگي اکثر دانشجويان شده است.

وي با تاکيد بر اين که وضعيت بهداشتي خوابگاه زينب بسيار ضعيف است،گفت: زماني که آب گرم خوابگاه قطع است چگونه مي‌توان از دانشجويان انتظار رعايت بهداشت فردي و حداقل سلامت را داشت.

اين دانشجو علت ديگر اعتراض دانشجويان اين خوابگاه را کم بودن ظرفيت خوابگاه عنوان کرد و افزود:اکنون در اتاقهاي دو نفره چهار دانشجو در اتاقهاي چهار نفره شش دانشجو و.... ساکن هستند که مشکلات فراواني را به بار مي‌آورد.

وي در خاتمه نداشتن سالن مطالعه را نيز از ديگر علل اعتراض دانشجويان برشمرد و تصريح کرد: سالن مطالعه به سالن تماشاي تلويزيون تبديل شده است و دانشجوياني که سال آخر هستند و خود را براي آزمون ارشد حاضر مي‌کنند مکاني را براي مطالعه در اختيار ندارند.

مدير امور دانشجويي دانشگاه مارندران درباره اعتراضات دانشجويان گفت: حق با دانشجويان است.

يوسف محنت‌فر گفت: موتورخانه دانشگاه از کار افتاده است که تعمير آن وظيفه دفتر فني دانشگاه است اما متاسفانه دفتر فني علي رغم دريافت اعتبار هنوز نسبت حل اين مشکل اقدام نکرده است.

وي از برپايي سرويس رفت و آمد حمام براي دانشجويان خبر داد و تصريح کرد : هدف از راه اندازي اين سرويس حل مشکل دانشجويان بود اما با اين قبيل اقدامات مشکل دانشجويان حل نمي‌شود و بايد فکر جدي تر کرد.

وي با بيان اين که دفتر فني و مسولان دانشگاه بايد به صورت شبانه روزي در حل مشکلات دانشجويان بکوشند، گفت: برخي از مشکلات دانشجويان به معاونت فرهنگي مرتبط است بنابراين وي بايد در جمع دانشجويان حاضر شده و براي رفع اين مشکلات اقدام کند.

دکتر محنت فر با پذيرفتن ساير مشکلات دانشجويان و با بيان اينکه درصدد حل اين مشکلات هستيم، اظهار کرد: با توجه به خاص بودن مشکلات دانشجويان خوابگاه زينب از مسولان شهر و دانشگاه تقاضا داريم تمام تلاش خود را براي حل اين مشکلات به کار گيرند .(isna)



    ©2013 APG.ir