تعداد بازدید: 2249

توصیه به دیگران 1

جمعه 6 آبان 1384-0:0

کشف140 کيلو مواد مخدر در مهرماه!

در ماه گذشته از 5 باند توزيع مواد مخدر در استان بيش از 140 كيلوگرم انواع مواد مخدر كشف شد.


حسن روحي - معاون مبارزه با مواد مخدر نيروي انتظامي مازندران - گفت: اين مقدار مواد شامل 120 كيلوگرم ترياك، 10 كيلو حشيش، 7 كيلوگرم گراس و مقداري هروئين و سوخته‌هاي ترياك از 191 نفر قاچاقچي كشف شد.
وي افزود: در همين ارتباط 21 دستگاه خودرو 18 دستگاه تلفن همراه و 12 دستگاه موتورسيكلت نيز كه براي تهيه و توزيع مواد مورد استفاده قرار مي‌گرفت، ضبط شد.
روحي از دستگيري 602 نفر معتاد زن و مرد در طول ماه گذشته خبرداد و اظهار داشت: اين تعداد معتاد جمع‌آوري و تحويل مقام‌هاي قضايي شدند.(farsnews)

مازندنومه : گفتني است چندي پيش سازمان ملل اعلام کرد ايران بيشترين تعداد معتادان را در دنيا دارد!در مازندران نيز اوضاع چندان مناسب نيست و سن اعتياد به 13 سال رسيده است.

سه سال پيش يک تهيه کننده راديوي محلي برنامه اي را به نام"فرشته و نازنين" تهيه کرد که در آن قصه دو دختر خردسال-فرشته و نازنين-نقل شد. اين دو طفل در دو سالگي به وسيله پدر خود معتاد شده بودند و در 5 سالگي به وسيله مادربزرگ خود  ترک داده شدند.در آن برنامه گفته شد که بچه ها هروقت گريه مي کردند پدر و مادر آن ها در چاي شان ترياک مي ريختند تا خاموش شوند!اين خانواده در محله اي بدنام در ساري زندگي مي کردند و پدر و مادر(!) نيز از هم جدا شده بودند.اين گونه وقايع در کنار رشد آمار ايدز در مازندران آينده اي تاريک را براي جوانان و نوجوانان هم استاني خبر مي دهد.



    ©2013 APG.ir