تعداد بازدید: 2299

توصیه به دیگران 1

شنبه 14 آبان 1384-0:0

پالايشگاه مي خواهيم

سید حسن شجاعی کیاسری- نماینده ساری در مجلس - احداث پالایشگاه نفت در استان مازندران را خواستار شده است.


شجاعی کیاسری در مذاکرات خود با مسوولان وزارت نفت، به آنان متذکر شده که احداث پالایشگاه در استان متبوعش که به اعتقاد وی از اهمیت استراتژیکی برخوردار است، از دو طریق "منظور کردن اعتبارات مورد نیاز در لایحه بودجه سال 85" و "تشکیل شرکت تعاونی با سرمایه اهالی منطقه" قابل اجراست.

پس از آن که وزارت نفت با پیشنهاد نامبرده موافقت نکرد و آن را اقدامی هزینه بر برای دولت اعلام نمود، نماینده ساری در نامه ای به مسوولان این وزارت خانه، از آنها خواست لیست کسانی را که تاکنون مجوز احداث پالایشگاه در استان مازندران اخذ کرده اند، در اختیار او قرار دهند تا با آنان وارد مذاکره شود.

سید محمد میرمحمدی معاون امور حقوقی و مجلس وزارت نفت نیز در نامه ای به قائم مقام معاونت وزیر در امور برنامه ریزی، از او خواسته که با درخواست مذکور موافقت نموده و لیست صاحبان مجوز احداث پالایشگاه در مازندران، در اختیار شجاعی کیاسری قرار گیرد.

نماینده ساری در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این که احداث پالایشگاه در مازندران را با جدیت پی گیری خواهد کرد، گفت: چنان چه صاحبان مجوز احداث پالایشگاه فاقد توانایی اجرای این کار باشند، احداث پالایشگاه نفت در استان مازندران را از طریق " تاسیس یک شرکت تعاونی و فروش سهام آن در بازار بورس"، طرح خود پی گیری خواهم کرد.(mehrnews)



    ©2013 APG.ir