تعداد بازدید: 3181

توصیه به دیگران 1

پنجشنبه 28 اسفند 1393-11:36

علیرضا یونسی رستمی:

گردشگران به خاطر امنیت بالا مازندران را انتخاب می کنند

قرارگاه مرکزی نوروزی فرماندهی انتظامی مازندران امسال با تغییر مکان، در ابتدای جاده ساری به قائمشهر در کنار پلیس آگاهی، افتتاح شد.


مازندنومه؛ سرویس اجتماعی، کلثوم فلاحی: معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران در مراسم افتتاح قرارگاه مرکزی نوروزی فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به اینکه در جریان زحمات طاقت‌فرسای نیروی انتظامی استان هستم و می‌دانم تلاش می‌کنید و با حرام کردن خواب و استراحت بر خود، در فکر ایجاد امنیت برای مردم هستید، تصریح کرد: در سایه این تلاش‌ها بسیاری از شاخص‌های جرم در مازندران کاهش یافته است.

وی با اشاره به برخورد با محلات آلوده، ادامه داد: بیشترین مشکلات را در محلات آلوده داشتیم و با برخورد علمی، عقلانی، تجربی و کارشناسانه که در این محلات صورت گرفت امروز به جرات می‌توان بیان کرد در استان محله آلوده‌ای نداریم که منشا و بروز تخلف باشد.

یونسی با بیان اینکه در کشوری زندگی می‌کنیم که همه کشورهای اطراف ما، ناامن هستند، خاطرنشان کرد: بخش قابل توجهی از امنیت کشور ما را نیروی انتظامی رقم می‌زند.

وی با اشاره به سفر میلیون‌ها شهروند ایرانی به مازندران، افزود: زیبایی مازندران یکی از دلایل سفر هموطنان به این استان است اما دلیل عمده حضور گردشگران در مازندران، امنیت این استان است.

معاون سیاسی امنیتی استاندار مازندران با بیان اینکه مجموعه انتظامی مازندران در حوزه‌های محتلف به بلوغ رسیده است، ادامه داد: مازندران استانی است که در چهارشنبه آخر سال کمترین خسارت را در سطح کشور داشت.

یونسی با اشاره به اینکه آموزش شهروندان از دیگر رسالت‌های نیروی انتظامی است، گفت: هرچه روح این آموزش بیشتر زیر پوست جامعه دمیده شود، پلیس در انجام وظایف خود راحت‌تر است.

وی با بیان اینکه پلیس در تلاش است تا امنیت نرم را برای شهروندان فراهم آورد، تصریح کرد: با استفاده از علوم روز، امنیت نرم را برای شهروندان به ارمغان می‌آوریم.

یونسی با اشاره به تجهیز بعضی از شهرها به دوربین پایش تصویری، گفت: نصب دوربین علاوه بر ایجاد آرامش برای شهروندان، ایجاد رعب و وحشت در دل افراد متخلف، مستند سازی تخلفات را هم به ارمغان می‌آورد.

*دومین استان در جذب مسافران نوروزی بودیم

در ادامه این مراسم جانشین فرمانده انتظامی مازندران اظهار کرد: همزمان با افتتاح قرارگاه مرکزی نوروزی فرماندهی انتظامی مازندران، 22 قرارگاه نوروزی در دیگر شهرها و 105 قرارگاه فرعی در همه پاسگاه‌ها مورد بهره برداری قرار گرفت.

روح‌الامین قاسمی با بیان اینکه فرماندهی انتظامی مازندران سال گذشته توفیقات خوبی کسب کرد، گفت: مازندران رتبه برتر کشور در فعالیت‌های انتظامی را به دست آورد.

جانشین فرمانده انتظامی مازندران تصریح کرد: مازندران سال گذشته بعد از استان خراسان رضوی، دومین استان در جذب مسافران نوروزی بود.

قاسمی با اشاره به فعالیت بیش از 15 هزار نیرو در ایام نوروز در مازندران، ادامه داد: زیرساخت‌های گردشگری در مازندران فراهم نیست و کار سخت و سنگینی در انجام ماموریت‌های ترافیکی و انتظامی داریم.

این مسئول با بیان اینکه تمام پلیس‌های تخصصی ما در ایام نوروز به انجام ماموریت‌های حوزه کاری خود، مشغول هستند، خاطرنشان کرد: 476 گشت خودرویی به گشت‌های قبلی اضافه کردیم و 25 گشت موتورسوار و 405 گشت زوجی هم به فعالیت‌های ایام نوروز اضافه شده است



    ©2013 APG.ir